Som i kan se i linket, er det CL9 RAM. Men når de sidder i min com, står der at det er CL7 RAM. Hvilket det ikke er et problem, men det er da mærkeligt synes jeg. Bundkorte's BIOS er 100% standard, og har slet ikke OverClokcet hverken CPU, RAM eller gfx.
Så jeg tænker at det er en lille teknologi der måske ændre på noget via bundkortet? :)
[B]Problem 2: (Som MÅSKE hænger lidt sammen med problem 1)[/B]
Vi kan godt blive enige om at det er PC3-12800 RAM, og at bundkortet understøtter det.
Men det mærkelige er, at BÅDE Speccy og CPU-z, siger det er PC3-8500 RAM? Det forstår jeg ikke? Der er jo så mange beviser på, at det er PC3-12800 RAM. (Det står også på selve RAME'NE :D)
Men jeg tænker at sammenhængen er noget med, at den bliver til CL7, i stedet for CL9, hvilken jo er bedre, og så den ryger ned på PC3-8500, i stedet for PC3-12800? Det er bare noget jeg tror, ved ikke om det kan lade sig gøre.
Som sagt er det [B]CPU-z og Speccy[/B] jeg bruger, og de begge viser det samme.
Det er Dual channel jeg køre, og det er de 2 blå RAM sokler på bundkortet jeg bruger. (De sorte sokler virker ikke, der er bare sort skærm ved op-start.)
Kører Windows 7 64Bit, hvis det hjælper jer noget :D
Billeder:
Problem 1:
Problem 2:
(Den står oppe på slot 1 i CPU-z, men der står 100% det samme i slot 3, hvor den anden sidder.)
Håber i forstår mit problem, og vil hjælpe mig :)
-Godaften til alle!
Med venlig hilsen ulle8b :)
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Anonym202072532020 d. 16-02-2011 14:29:01.