hmmm. hvor præcis er speedtest.net lige? Jeg har ikke testet mit eget net, men der er sq nogle seriøse afvigelser i det i betaler for og det i får, hvis man skal tro på testen 😛
Er ovenud tilfreds med mit 30/30 net hos Sydenergi, funker altid og hastigheder ligger altid over 30 både på dl og upld.
Under denne test kører der både server, spil osv. så kan virkeligt anbefale fiber hos dem.
#0, lol de har vidst haft noget travt da de installerede hos dig, hos mig testede de den også til over 60 i upload men så har de cuttet den ned til det som den er nu, lol du har været heldig der.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af MuhammadMJensen d. 19-01-2011 20:16:18.
På trådløs, på skolen. Vi plejer at have problemer med at loade facebook pga. det ringe net herude, så ved ikke helt hvad jeg skal synes om det resultat. 😛
Edit: Så virker det! Tak til #25! 🙂
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af RasmusAnden d. 20-01-2011 11:27:30.
#27 den koster 299 som #30 siger. Vi bestilte 20/2 i sommers. og så fik vi et brev i november med at de ville opgradere til 25/3. Men fra 30/3 og opefter er der fairuse grænse på 200gb pr. måned. Jeg ville ellers gerne have haft 50/5..
#31 MEGA FAIL!!! Fairuse begrænsning, sådan en flok amatør. Jeg giver desuden 350,- for en 60/60 og det er uden fairuse crap, måske du skulle skifte til fiber.