#0 jeg tror desværrer det har lidt at gøre med flere ting.
1. Der er mange(nævner ingen navne) some kommer med lidt dumme/ondsvage svar eller ligefrem henviser til google konstant,
Dette kan i nogle få tilfælde være fint nok, hvis folk ka finde 1000 indlæg på netop dette site omkring samme emne, MEN det er ikke altid lige let at finde frem til, og Et site som HWT bør jo være til for at ku give hurtige svar til dem der mangler dem.
Derfor bør man ofte imo ikke henvise til google men derimod hjælpe folk, så tror jeg både hwt ville få flere brugere + der vil være mere gang i den.
derudover forsvandt 1-3 gode folk(crew/admins osv) her inde fra for noget tid siden , ja vi snakker godt nok et par år siden hvis ikke lidt mere, men stadigvæk, de er savnet og de var altid gode til at holde humøret oppe på os andre efterhånden halv gamle hwt/oc.dk users.
Derudover har noget nyt crew/stuff, + regler osv, skræmt nogle af de gamle folk væk, og så er der self altid dem der har tralvt med andre ting i livet end at være på hwt konstant. 😉
Så lidt en blanding af de ting, er jeg sikker på er skyld i det du siger #0.
#10 ja se det var tider.. Dejlige OC.dk lans, og jeg vandt 2nd pladsen i bombermand, dengang, Se hvem ville ha troet det.. hahaha
Men fuck det var nitten dengang mit 3rd 6800GT kort brændte af til oc.dk lan lige da jeg ankom, og var nødsaget til at game med et FX5200 til hele lan´et. 😛
#23, Totalt Enig.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Fearless Angel d. 22-01-2011 03:59:00.