Elitebruger
Tilføjet:
21-01-2011 21:28:37
Svar/Indlæg:
1626/507
Sad lige og kiggede på nogle kits for sjov, faldt så over denne, den er da fåer gode anmeldelser må jeg sige, ,,måske nogle der har erfaring med denne...
Swiftech H2O-320 Edge
han skriver så det her hvad jeg ikke lige ved hvad man mener med et i bios ?
I betragtning af fans har flere forbindelser for at begrænse blæserhastighed, og i mit tilfælde, jeg var i stand til at bruge en fan controller til magten de tre af dem, er fuld kontrol givet til dig. Med hensyn til pumpen, ja, når det kører på 12V eller lige over 4000 RPM, går pumpen producere en smule klynke. Igen, er dette let afhjælpes med en tur ind i min BIOS. Indstilling af fans spændingen lavere eller endog en PWM indstilling i høj grad vil reducere støjen i pumpen, men ikke dræbe ydelse.
Considering the fans have multiple connections to limit the fan speed, and in my instance, I was able to use a fan controller to power the three of them, full control is granted to you. As for the pump, well, when it is run at 12V or just over 4000 RPM, the pump does produce a bit of whine. Again, this is easily remedied with a trip into my BIOS. Setting the fans voltage lower or even to a PWM setting will greatly reduce the noise in the pump, but not kill performance.