Jeg er ikke den stiveste pik i saunaen mht ssd disk, men vil gerne have mig sådant en til styresystemet. Den skal være over 100 gb og behøver ikke være det dyreste af det dyreste. Er der en venlig sjæl der vil pege mig i nærheden af en fin disk, og er det nemt nok at få den til at køre ???
På forhånd tak
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af BSteph d. 22-01-2011 17:39:49.
Jeg vil mene det er meget ærgerligt at smide penge efter en SSD lige nu. Der er en ny generation lige på trapperne, prøv at læse nederst i artiklen her:
Vil give 11 ret. 0 skriver at han ikke behøver det dyreste og dermed bedstec han skal bare bruge en god ssdc og det kan han sagtens få i denne generation. Eneste grund jeg kan se i at vente, kunne være at prisen falder på nuværemde diske, når de nye kommer. Du mærker kun forskellen i bench programmer og det er jo ikke lige det som trådens ophavsmand har i sinde at bruge tid på
Som #13 er inde på, bencher jeg ikke, og overclocker heller ikke, skal blot have en stabil spillemaskine, med en rimelig hastighed på :) Har også bestil hd6950 og så mangler jeg kun den ssd for at hele systemet er opgraderet :D
Jeg vil lige slå et slag for Corsair Ferce Series SSD'en. Har selv en 60gb til styresystem og WoW. Og den kører perfekt. Havde lidt problemer med at få den til at blive registreret som SSD og ikke bare alm. HDD. Men det er pga. mit alt for billige bundkort (går jeg ud fra)... Der ligger forresten også en opdatering af firmware derpå, på nettet... Den opdatering giver også performance et skub i den rigtige retning :)