Jeg går og overvejer at få mig et nyt kabinet, har pt et Corsair 800D. Kom med jeres bud på et FEDT kabinet! Ska helst være vandkølingsvenligt, og ska helst være nyere kabinetter, vil gerne se nogle jeg ikke kender i forvejen 🙂
Har selv et problem med at finde et kabinet lige som dig, synes godt nok der er mange grimme for tiden, men jeg er villig at gå så lang at have radiatoren i røven af kabinettet, har tænkt på et ft02, men der er ikke meget plads, har set en som har sat det i bunden af kabinettet og så fjernet de 2 store fans,
synes simpel hen det er for sygt og dårligt at silverstone kommer ud med sådan et dyrt kabinet,,,,det skulle være efterfølgeren af tj07,,,,,hvad sker der for den pris,,,og folk som elsker tj07 må sku da tænke sit
Keep em' coming.. Er lidt kedelige de fleste af dem synes jeg 😛 Og det fra Silverstone, det er jo mega fail at det ska koste så meget.. Jeg er altid villig til at bruge mange penge på computerting, men det der er for åndssvagt, selv for mig. Det ka jo ikke noget specielt og ser, efter min mening, heller ikke særlig specielt ud.
#0 Hvorfor er du kedaf dit Corsair 800D??? jeg har selv et og synes det er helt perfekt!! der skal da noget af et monstre kabinet til for at blive bedre end dit 800D, men ok måske er jeg bare exstra glad for mit, jeg fik tilbuds mail fra komplett også de hadet det på tilbud i august for en flad tusse 😀
#8 Det er jeg skam heller ikke, er super glad for mit, og har brugt meget tid på at gøre det rigtig fedt 🙂 Men vil da gerne igang med et nyt projekt snart, man er vel casemodder 😉
#10 Gør det :yes: også smider du billederne ind på et æble forum så skal du bare se løjer 🤣 så går de totalt i selvsving de æble hoveder 🤡 man ja det er et herre fedt kabinet! en af mine venner har haft sådan en G5. synes måden Apple har bygget det op på er sindsygt flot!!
Ikke så mange år siden at der var en knægt et eller andet sted i verden der gjore det og postet sine billeder på et æble forun. han fik sindsygt mange dødstrusler på livet fordi han hadet været så flabet at moddet en æble kasse 🤣
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 24-01-2011 07:32:14.
Det kan godt være der ikke er meget bling bling over Silverstone, ingen køleribber, eller dødningehoveder som springer ud af siden på den, men føj hvor er Silverstone da bare alt for cool med alt for fede detaljer, sad ellers i weekenden og var ved at trykke på køb Fractal Design Define R3, det er jeg da glad for jeg ikke gjorde.
#17 Det er skam ikke fordi jeg ikke har nok i mit 800D, elsker det 😛 Men jeg har en usund afhængighed af at købe nyt konstant 🙂 Havde tænkt mig at beholde den computer jeg har nu, men at nedgradere den en lille smule (fjerne et gfx, mindre cpu, sætte alm. hdd i, osv.) og så bare købe mig et nyt, fedt kabinet og starte et nyt projekt op 🙂
Det du linker til har jeg faktisk været lige ved at købe, super fedt kabi 🙂
#18 Jaa, tror sgu også jeg er ved at blive gammel så, for er nu enig med Martin 😛
#21 Uuha, synes godt nok det er et forfærdeligt kabi det der! 😕 Men det jo en smagssag 😀
Altså hvis du har lyst har jeg et splinternyt Silverstone tj07 stående i sort, som du kan få til en god pris? Fejler intet og har ikk engang pakket skruerne ud endnu 😛
Du kan bare smide en pm hvis det er noget. Den har ihvertfald de fedeste muligheder for vandkøling 🙂
Jeg bygger min pc total om en gang hver anden måned ca lige indtil jeg prøvede et tj07 det har jeg haft i over et år nu. har godt nok brugt noget tid på og bore og skære i det men nu er det bare mere end perfekt :D har kun haft tingene ude og ovre i et 800d en gang men der gik kun en uge før det var tilbage igen...
#30 G5, og MaC Pro kabinetter har en byggekvalitet, som jeg aldrig har set på andre kabinetter. Der er desuden plads til 2"140mm. radiator i fronten/bunden. Det kræver dog lidt fingerfærdighed, at få lavet godt.