Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2011 14:14:04
Svar/Indlæg:
2602/173
Der er sikkert en del folk som har fulgt min tråd omkring de to 6970'ere som ikke ville køre Crossfire uden at give mig BSOD. Jeg prøvede 3 forskellige P67 bundkort, men ingen virkede. Jeg prøvede alt der var muligt, og så købte jeg 2 x 570 GTX og det kørte bare. Her til morgen sad jeg så og legede lidt med overclocking af min 2600K, ikke noget vildt, bare stille og roligt.
Lige pludseligt, kunne jeg ikke komme ind i Windows. Ligegyldigt hvad jeg prøvede, også stock settings. Jeg har så installeret Windows 7 på ny, og nu vil de to 570 GTX fandeme ikke virke i SLI.... Windows crasher når jeg slår SLI til. Lige nu er jeg så frustreret, at jeg ikke kan sætte ord på det.
Er der nogen som har en Sandy CPU og en strømforsygning, som bor i området (8500 Grenaa) som har lyst tilat hjælpe mig med at finde ud af en gang for alle hvad alle disse problemer skyldes? Jeg kan afhente dig, sørge for mad og drikke og du får 400,- af mig kontant for din tid.
Jeg er så smadret lige nu..... jeg sidder bare og kigger på hardware for 15.000 som ikke vil en skid :no: