Pillet i går en "Seegate Barracuda 7200.11" ud af min niece's komputer fordi den efter 2 år ikke længer kommer frem i bios'en. tro den er færdig... jeg testet lige den disk hvor Win7 ligger på det sata stik hvor den sad og det virket fint! men hun bliver jo glad hvis jeg kan få alle hendes alle hendes billeder, skole opgaver osv over på en anden disk. så jeg har taget den med hjem, men når jeg sætter den op i min USB Docking Station så er der power på den og den bliver varm. men hvordan fanden kommer jeg ind på den??? jeg har prøvet med EASEUS Data Recovery Wizard. men uden held 😕
Lidt vildt at hun slukker sin computer om aften.. alt virker fint og dagen efter virker den ene disk ikke længer 😲
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 27-01-2011 11:30:56.
jeg håber at det virker, ellers har jeg en dragtisk metode, men vil lige vente og se om der er andre der kommer med mindre dragtiske metoder, giv lyd og jeg vender tilbage. :'-(
nej det er ikke sikkert, det lyder som om der skal noget F-disk til og så noget get data back efter følgende, men vent lige med det til folk komme hjem fra arbejde/skole, kan være at de har andre forslag, end gamle mænd med hang til dos.
Hehe ja klart og tak 🙂 men hun bliver glad bare de ikke går tabt.. vil jeg tro, tro ikke hun tænker så meget over billeder.. men ligepluslig kommer hun i tanke om dem er jeg helt sikker på! også ville det jo være dejligt at kunne fortælle hende at onkel har styr på dem 😀 hun er kun 11 år. men hendes største bekymring da hun kom hjem fra skole i går var sq at hun ikke kunne spille Sims, da alle hendes spil er nemlig ins på den disk.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 27-01-2011 16:17:35.
Moderator
Tilføjet: 27-01-2011 19:09:54
Svar/Indlæg:
4983/48
hvis det er en 500GB, kan jeg tilbyde at du kommer forbi vanløse og vi prøver med et virkende Print fra en af mine barracuda 11 diske 🙂
nyere diske, kan ikke tåle at blive ret varme overhovedet... printet er lidt mere beskyttet mod varme da de har vendt det om så varmen overføres den vej på disken blok...
men hvis der ikke har siddet en blæser foran denne disk kan printet nemt være dødt over tiden da de fleste sata diske ikke er glade for at bliver ret meget mere end 35-36c varme....
#9 Ja tak, det kunne sku bare være dejligt 🙂 hvor i vanløse bor du og hvornår passer det dig bedst. jeg bor selv i vanløse på en sidevej til Sallingvej 500 meter fra seven eleven tanken