Elitebruger
Tilføjet:
28-01-2011 17:14:33
Svar/Indlæg:
812/133
Fedt så ryger mit internet her kl 14:00, jeg ringer straks til stofanet for at høre om der skulle være problemer i Horsens, men nej han kunne fint se min Thomson router (WTF) han anbefaler mig til at smide min bærbar direkte til Thomson router, fair nok det roder jeg lidt med, og får nu net på min bærbar, jeg samligner IP indstillinger på min bærbar og på min D-Link router som også sidder direkte til Thomson routeren, hvor min D-Links mac får tildelt fast IP adresse...
Jeg opdager hurtig at DNS adresserne som min D-Link modtager er forskellige i forhold til de DNS adresser min bærbar modtager...
Jeg ringer så til Stofa igen, og får fat i en tøs (og jeg tænker nej nej nej) og ganske rigtig hun aner ikke engang hvad fanden en DNS server er CHRIST !!! det burde en i teknisk support vide...
Jeg oplyser hende de DNS adresser min D-Link får tildelt fra dem, og hun siger at det lyder meget rigtig ? OG at min D-Link router må være brændt sammen ? WTF ????
Jeg slutter af og siger at jeg roder selv videre med det, og nulstiller hermed min D-Link til fabriks indstillinger, og sætter den op på ny igen, og nu får den pludselig tildelt de nye IP Adresser til deres DNS servere, så noget har tydeligvis gået galt...
Jeg ringer dem op igen, men de nægter at have fået nye DNS adresser i første omgang og blander det sammen med min faste IP adresse, og pludselig ved de ikke hvad deres DNS adresser er for dem kan de ikke se? og min D-Link kunne bare modtage de rigtige adresser, så var der ikke problemer, TRUE og jeg aner ikke hvorfor den ikke bare ville modtage de nye indstillinger efter en alm release / renew eller flere genstart, ret vildt at der skulle en nulstilling til for at virke...
Men det virker nu, men at de ikke aner hvad fanden en DNS server er og at min D-Link må være brændt sammen, det er fandeme da for dårligt at sige til en kunde ?? IMO.
Argh altså...
Tråden blev redigeret 6 gange, sidst af SBHT d. 28-01-2011 17:24:57.