Superbruger
Tilføjet:
29-01-2011 19:18:58
Svar/Indlæg:
817/109
Da jeg tidligere havde lavet en lille tråd herinde omkring dette spil, for selv at hører hvad folk syns, kom der ikke rigtig nogen svar. Men da jeg nu selv har købt spillet og spillet det en del tænkt jeg at jeg ville dele min oplevelse med jer andre.
Først om fremmeste vil jeg starte med at sige spillet er STADIG i en tidlig fase. men man kan jo heller ikke forvent andet. WOW og andre har jo også været små engang.
Handling.
Man kan som i COH & COV vælge at spille om helt eller som skurk. Man vælger efter efter en mentor der ligesom bestemmer hvilke mission du får og hvilken by du starter i. Ikke noget nyt her, dog skal da roses for at du få lov at kæmpe mod de kendte skurker og historien er meget tro mod universet.
Gameplay.
Det er så her spillet VIRKELIG vinder mit hjerte. kan kun sige 2 ord. GENIALT KAMPSYSTEM !. og hvis du i forvejen har spillet andre MMO bliver du sikkert også glad. For lets face it, det er ikke ret fedt at klikke på den du vil slå og så bare se din figur auto-attack mens du selv sikker og spammer 1 2 3 4 5 6, for så bagefter og lave din rotaion igen. Men i DC få du virkelig lov at føle at det er DIG der gør forskellen, da du selv udfører combo'erne. Og combat's mest af alt minder om det, man kender fra GOW og POP osv. MEN ! spillet er dog udviklet til PS3 så derfor er IMO et gamepad et must ! jo mindre du vil gøre det samme mod din mus, som du gjorde da du spillede diablo i sin tid. Eller vil have røvfuld af en som mig der sidder med gamepad, da det bare er nemmere ! :p
For og imod.
For:
KAMPSYSTEM !
Du får lov at være en super helt ? (burde være nok)
Historien.
Koster kun 300 som D2D med 1 månedes spille tid.
Imod.
Stadig et spil der er undervejs.
koster penge og spille. (burde ikke være imod men er ikke selv fan af iden)
Der skal indkøbs gamepad hvis du ikke allerede har et.
Men alt i alt, hvis du er til MMO og du kan lide superhelte. GO FOR IT ! DET ER SUPER NICE !!
ill see you online !! btw grammatik og stavefejl er self gratis !