Packard Bell dot SE/W-733NC - 10,1

Diverse d.  29. januar. 2011, skrevet af m-skov
Vist: 877 gange.

m-skov

Erfaren rotte
Tilføjet:
29-01-2011 22:56:44
Svar/Indlæg:
0/1
Bilka har overnænte model på tilbud til 2300 kr er det noget der er værd af få fingerne i ( har hørt lidt dårligt om Packard Bell ) eller skal man bruge 500 kr mere på en Asus EEE PC 1015PED.

Det skal siges at den primært skal bruges til at surfe på nette og spille lidt simple spil.
Er intresseret i god batteri tid, er der ellers andet der kan anbefales i mini computer.
zylichh

Superbruger
Tilføjet:
31-01-2011 23:01:40
Svar/Indlæg:
701/7
Jeg har selv lige været ude her i dag og benytte mig af deres tilbud på den maskine, Må sige at det virkelig er en lækker maskine som holder lang tid på batteriet, ved let surf på nettet med flash og div kørende, holder min omkring 8-9 timer på batteriet.. Må sige jeg synes den føles rigtig solidt godt bygget - Om packard bell er "dårlige" vil jeg ikke udtale mig om, altså det er jo bare en acer i anden indpakning. Jeg har kun gode ting at sige om den, især at den intet siger, Den de køre på tilbud er en SE/W-833NC den eneste forskel jeg kan finde i forhold til 733´eren er at den kun kan fåes i sort og rød og ikke i hvid. Overall er jeg meget tilfreds med købet 😉