Lige til dem der er nyskerige efter om det giver noget af betydning og flashe bios fra 800/1250(1408) til 800/1250(1536)
Jeg har nu gjort det ved mit HIS 6950, og jeg er positivt overrasket... Jeg kom mere eller mindre af med det FPS drop jeg havde før med stok bios. (Jeg ved ikke hvorfor den havde det drop... Ingen OC, og alt i stok mode 😕 )
Stok BIOS
Mod BIOS
Computeren er ikke OC, eneste tweak er at ram kører som CL7, fremfor CL9.
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af oban666 d. 08-02-2011 19:34:38.
Direct X 10 ? ingen tesselation ?. Du skal da op i DX 10, 16xAF, mindst 4xAA og extreme tesselation for at se hvad forskellen ved bios skifte har gjort.
Hvis det er det FPS drop det er lige når man starter testen du snakker om. Så lader du den bare starte demo op , og lige lader den køre 10sek og så trykker F9 mener jeg det er for og bench. Så kommer det FPS drop ikke.
#6 ja det burde det være. Selv ved mit gtx260 vælger den dx11, selvom kortet ikke understøtter deh :). benchen kører faktisk også men tvivler på det er med dx11, så må selv sætte den til dx10
#9 Opload billederne til www.peecee.dk Når det er gjort klikker du på vis originan billede (mener jeg det heder) Når det store billede kommer frem på skærmen højre klikker du på den og kupier billede adresse. Det lins setter du så ind i tråden, og vupti... Så er der billede 😉
#13 Den her... http://peecee.dk/upload/view/2... Det eneste den gør er al låse op for de sidste Shader kerner... gpu kører stadig stok 800, og ram kører også stok 1250 🙂