Hvis man kører et større amd/ati setup, fx. 3 x 6970. Kunne det så ikk være nice nok med et sådan kort her til physx? Og hvis man kører det på den måde, yder den så også bare en lille smule ud over physx, eller hvordan fungerer det? 🙂
#11 Hvis Komplett kunne garantere mig, at kortet stadig kan registreres hos EVGA og dermed opnå 10 års garanti ville jeg gerne købe det....men desværre så kunne sælgeren jeg talte med hos Komplett hverken be/afkræfte noget 🙂
#12: Det skal bare registreres senest 30dage efter købsdatoen. Er kortet registreret er det ok, da det er garantien der følger kortet og ikke "køberen".
#14 Mht. garantien så tror jeg ikke den følger produktet. Fandt dette på EVGA's site:
For our retail Graphics Card and Mainboard products that carry a 10 Year Limited Warranty and were purchased on or after June 22, 2005, EVGA will provide a 10 Year Limited Warranty to the original purchaser of each retail product and that the product will not suffer, in material or workmanship, from any defect that adversely affects the performance of the product. This 10 Year Limited Warranty is valid for 10 years from the day of the purchase so long as the original purchaser owns the product, based on the conditions listed in the General conditions of Warranty.
Helt dumme er de åbenbart heller ikke :no:
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Ali d. 01-02-2011 15:55:56.
#15: Står de under EVGA warranty rules for Europa ? for jeg havde en helt anden label da jeg havde mine EVGA GTX 470 SC. Der stod at garantien flugte produktet og ikke køber, dvs selv ved videre salg ville garantien gælde i EU. Ellers så er det da træls hvis det er ændret ☹
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Gripen90 d. 01-02-2011 15:59:06.
Nederen siger jeg bare. Men man kan altid returnere det til den man køber det af.....hvis uheldet skulle være ude. Så helt sort ser det heller ikke ud....en smule lys er der trods alt også 🙂