har lige chattet med komplett, og kunne godt mærke at de havde fået besked så lidt info som muligt, bare dårlig at han ikke svarede på mit spørgsmål om hvad der så skal ske..
Rune Kjaer Larsen: Velkommen til Komplett.dk, hvordan kan jeg være dig behjælpelig?
jesper: hejsa
jesper: jeg har fået den info at der skulle være fejl på Sandy Bridge bundkort dog ikke alle, men ved du hvornår ca men kan købe dem igen
Rune Kjaer Larsen: Desværre har vi ikke oplysninger om det endnu
jesper: okay skal nemlig have ny computer så må vente, ville da også høre om folk der har købt dette produkt hvordan de står, kan man få sine penge tilbage hvis man har købt et Sandy Bridge bundkort,,,,og hvad nu hvis folk har købt en cpu til det, så står de jo med en cpu man ikke kan bruge,,,kan de også få penge tilbage for den..
Rune Kjaer Larsen: dem der har købt, får det erstattet af producenten af bundkortet, så der vil ikke blive nogen problemer
jesper: okay siger du at de kan få deres penge tilbage hvis de sender bundkortet,,hvad med cpu som jeg spørger om,,,,
jesper: ville mene at når man ikke ved noget om hvorlang tid der går så står man jo meget dårlig,,,og efter som der er fejl på et chip, så er den jo ikke til at lave en ny lige pt,
Rune Kjaer Larsen: Jeg ved ikke hvordan og hvorledes det kommer til at foregå, så indtil videre kan jeg ikke sige så meget igen
Rune Kjaer Larsen: jeg tror der kommer til at gå omkring en måneds tid
Rune Kjaer Larsen: Men vi afventer noget mere info fra Intel
jesper: okay takker
hahahahah ved ikke hvad der skal ske,,,hvad sker der, dårlig måde at takle deres problem på, og de smutter for ansvaret må jeg sige...