Jeg var lige på nippet til at bestille et P67-bundkort og en 2600k, da jeg tilfældigt fandt ud af, at det gamle problem med DPC latency åbenbart spøger igen på nogle H67, men vistnok også P67-bundkort.
IRL er det selvfølgelig ikke et problem for 99% af alle brugere, men mit eksterne firewire-lydkort (som jeg leger hjemmestudie med) skaber sig åndsvagt, hvis ikke systemet holder det nede på et minimum.
Derfor kunne det være virkelig lækkert, hvis et par af jer med Sandy Bridge-systemer lige gad at checke det med det her værktøj: http://www.thesycon.de/deu/lat...
En lille surftur med et video- eller lydklip plejer at være nok til at afsløre det, hvis der er problemer.
Edit: Hvis I så ville melde tilbage, om der er problemer og hvilken cpu og bundkort, I kører med
På forhånd tak 🙂
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Dionysos d. 02-02-2011 16:54:48.
#2 alle bundkort er trukket tilbage.. så situatioen er pænt idiot sikker... selvom jeg ikke kan se hvorfor intel ikke bare beder butikkerne om at vedlægge en sata controller til de muligvis defekte bundkort og så sælge dem billigere
Jeg har læst mig frem til, at et Intel DP67BG i hvert fald ikke skulle have problemer med DPC latency, men det er jo et kedeligt kort, hvorfor det kunne være fedt at høre om lave latency-tider fra jer med de sjove bundkort 🙂
Det ser jo ikke ud til, at der er noget at være bange for. (både socket 775 og 1366-chipsets laver jo ofte meget mere bøvl end dét, I melder om, så tak for det!