Ang. Fallout: New Vegas

Spil d.  03. februar. 2011, skrevet af Fessor
Vist: 570 gange.

Fessor

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2011 14:01:49
Svar/Indlæg:
44/21
Hejsa

Jeg er begynd at spille dette spil.

Men det lagger lidt, lidt som om det hakker.
Ikke voldsomt, men nok til det er trals.

Jeg har prøvet at sætte alt til high og til low, det er lige meget. Hakker ens.

Er der nogen med et godt råd?

Ps. Jeg har hentet et fix på fileplanet, noget med directx, men så bliver mit grafikkort gendkendt som et Nvidia. Og det løser ikke problemet.

Spec på maskine se profil
Brander9400

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2011 14:07:02
Svar/Indlæg:
2231/97
Mit kan også nogle gange gøre det, selv om min maskine er noget større end din, tror bare det er spillet, for har ikke problemer i andre spil overhovedet..

Bashmutto

Superbruger
Tilføjet:
03-02-2011 14:11:23
Svar/Indlæg:
101/22
hehe.. hvis det er fordi den er ulovlig.. så bare hent de nye patches til den :)

Og hvis du køre med nvidia kort.. kan du redigere de forskellige spil fra nvidia's control panel :)

Det hjalp da lidt, da jeg også selv oplever det :)

Producenten har aldrig rigtig kunne lave fallout ordenligt til pc.. "that's the reason why there are lag spines" :)

Cube2

Superbruger
Tilføjet:
03-02-2011 17:09:56
Svar/Indlæg:
375/46
jah, husker tydeligt Fallout:3, åbnede spillet trykkede new game, load screen, og så et crash. Så efter genstart/reinstallation/formatering osv. kontaktede jeg support som sagde jeg skulle opdatere drivers, jo tak det løste ikke mit problem, så prøvede igen support og igen fik jeg at vide at jeg skulle opdatere drivers.

ØV de er dårlige til at lave spil og support. (jeg var ikke den eneste med problemet)

#0 Nu er dit grafikkort heller ikke ligefrem det nyeste længere, at det så hakker lige meget på low og high kan jeg ikke svare på.

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2011 20:42:19
Svar/Indlæg:
2076/119
altså mit kan også godt komme med små lag, men det er meget lidt, men det var med et 5870 har ikke prøvet efter jeg har fået mit ny :)