Og personligt håber jeg også på større maps, men dog ikke så mange biler, fly, helikoptere og tanks, da jeg syntes et ødelægger spillet(fordi jeg whiner så meget over dem der sidder og wanker i dem_)
Jeps ved det mere realistisk men man har hver sin stil, som nogle kan lide magic og total overtroiske spil så kan jeg godt lide realistiske spil, men det irritere mig med de lorte biler og sådan 😛
Hørte rygter i tidernes morgen at deres "destructive enviroments" Skulle få en masse detaljer, alt lige fra skudhuller til granatsplinter, det er de små detaljer som kan gavne folks opfattelse af spillet, med det sagt ligeså være negativt for spillerne :P
GLÆDER MIG ITS A MUST! gidder ikk whine mere over Black Ops med deres lorte våbensystem som sutter max, nu kan jeg spille BF3 da BC2 er blevet for kedeligt efter 300 timer heh 😀
Noaim hvorfor spiller du så Battlefield, der er køretøjerne da absolut en væsentlig del af spillet. så spil COD eller MOH #9 Hvad er der galt med våbensystemerne i BO???
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af skybear d. 04-02-2011 13:33:10.
#9 Ja vil sku give dig ret.. Har også Call Of Duty Black Ops stående over på hylden, og der har det stået siden første gang, magen til lort skal man lede længe efter..
Nej BF2 har stadig sin faste plads på mit game drev sammen med BC2, og nu snart BF3 ;)
Så nu er det eneste vi mangler er sku bare noget systemkrav ;)
Og så at de kan lave 64v64 spillere ;) Kunne være awsome ;)
Så jeg købte CSS og det er det bedste spil jeg nogensinde har købt. Det er ikke bare et FPS. der er både Zombie escape, minigames, surf, og mange andre fede ting. Opensource spil FTW
åååhhh ja, selvtilfredsheden der kommer op i en, når man trykker på aftrækkeren af sin kaliber 50 og der 500 meter væk kommer en lille blodrød sky og kadaveret der efterfølgende rammer jorden med et massivt hul igennem hjelm, skald og hjerne ❤ 😀 BC2 I love you !
I ved godt at BFBC2 bare har været en slags teaser eller hvad man skal sige, til 3eren ikke? Altså det der med at kunne smadre alt osv - Sådan noget de hurtigt har klappet sammen mens de arbejder på 3eren.
Nu kan jeg ikke lige finde det, men fandt en stor artikkel hvor de skrev at BC2 er lavet af et forholdsvis lille team, og at det helt store team har arbejdet udelukkende på 3eren
Så jeg forventer meget af 3eren, da BC2 er for fedt. Det er klart det bedste skydespil pt og jeg har spillet snart 400 timer :P
Vietnam er osse ok sjovt til lidt forveksling, men osse bare en udgivelse for at tjene lidt småører og give lidt til fansne, igen mens vi venter på 3eren.
Glæder mig satme også til 3eren! Var stor fan af BF2, så håber det bliver i samme "ånd", og så bare opgraderet grafik, destruktive miljøer, og kick-ass store maps, så man rigtig kan få glæde af flyene (som jo kan ses i teaseren er med igen)
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af inside d. 05-02-2011 00:06:51.