Ny mobil problem

Diverse d.  04. februar. 2011, skrevet af Colt
Vist: 313 gange.

Colt

Overclocker
Tilføjet:
04-02-2011 20:40:38
Svar/Indlæg:
28/6
Købte mig en LG GD880 i mandags.. Og den har virket fint indtil i går da jeg satte MMS settings up..

Efterfølgende i dag har folk åbenbart ringet og kommer på telefon svarer uden jeg har set det og sms'er er også blevet ignoreret..

Når jeg så slukker den og tænder den igen.. tager det ca 10. minutter hvor alt vælter ind og jeg kan ringe og skrive.. Men så går den ellers tilbage til ikke at tage imod eller sende noget..

Jeg kan heller ikke ringe op..

Jeg prøvede så at opdaterer alt software på mobilen osv.
Men uden held.

Skal lige siges jeg har haft dette nummer i godt 10 år og aldrig haft dette problem på min gamle mobil..

Håber der er nogen der har en ide til hvad det kan skyldes eller hvordan det kan fikses !?!?
FSP

Superbruger
Tilføjet:
04-02-2011 21:09:13
Svar/Indlæg:
423/28
Mit bud vil være, at du skal "geninstallere" softwaren i din telefon. Altså lave en nulstilling af telefonen.
Husk at gemme data på simkort/hukommelse kort.

Colt

Overclocker
Tilføjet:
04-02-2011 21:13:04
Svar/Indlæg:
28/6
har jeg allerede gjort 2 gange.. og uden at gemme en skid så nu sidder jeg da i det mindste og skal ligge en masse nye mobil numre ind igen..

Det er bare pisse ærgerligt for ringede til telmore lige inden de lukkede og fik det samme af vide. Og har nu siddet siden kl 18 og updateret og reset den..

Det er bare underligt at den gerne vil ringe op og modtage sms 2-10 minutter lige efter jeg har startet den..

Men så efterfølgende går al kontakt..

Tænkte det måske var i opkalds blokering eller sådan noget.. Men der beder den mig om kode.. Og standart koden burde være 0 0 0 0 men den godtager intet ><'

Det er skuda typisk.. Ny mobil som ikke funker og ingen kundeservice hele weekenden..

Godt jeg ikke skal holde Superbowl night på søndag.. ELLER!!!

Colt

Overclocker
Tilføjet:
04-02-2011 22:03:34
Svar/Indlæg:
28/6
hmmm så vidt jeg kunne læse mig frem til på nettet.. Så er det en form for lås der kan sættes op på telefonen hvis den er anmeldt for tyveri 🤡

Hurra for at købe ny mobil i telebazar then... Men giver jo så nok lidt mere mening den var uden beskyttelse og med lille ridse i skærmen.. Når man køber den fra "ny"

Vel ikke andet for end at tage kampen op med dem i morgen... Hurra for at man stadig har gemt en fastnet.