Jeg har haft fullrates ADSL, 20/1mbit, den var max 10 mbit irl. Da de så kom med en 30/2 mbit VDSL til samme pris i et par måneder gik jeg over til den. Den koster lige nu 349 kr/md,og er vitterligt 30 mbit, downloader fast med 3,3 MB/S, så jeg synes absolut jeg får noget for pengene i forhold til deres ADSL.
Dog fik jeg en ekstra regning for nogle telefon opkald som jeg aldrig havde foretaget. Fullrate blev ved med at sige jeg havde ringet ud, selvom jeg forklarede dem at der ikke var nogen telefon tilsluttet. De spurgte om der var andre i husstanden, og da min kone også bor her, svarede de at så var det nok hende der havde gjort det. Skal lige siges at jeg slet ikke var hjemme den ene af de dage der var ringet ud, og min søde kone kan ikke finde ud af at tilslutte en telefon til VDSL modemet 😀
Fullrate nægtede at tro på mig, og de gjorde noget sært i mine øjne, de ringede rundt til disse telefonnumre der stod på min faktura for at høre om de kendte mig. Ingen sagde at de kendte mig, og de fleste var folk i jylland. Heller ikke her troede fullrate på mig da jeg 10. gang sagde at der måtte være en fejl i deres system. De sagde hårdnakket, at der skam ikke kunne ske fejl i deres system. Havde talt med 2 forskellige i kundeservice, og den ene var mere flabet end den anden. Nåhr ja, selvfølgelig prøver jeg at slippe for en regning på 20 kr 🤡
Var ved at eksplodere til sidst, fik heldigvis fat i en over service afdelingen som ville undersøge det nærmere. Han ringede tilbage en time efter, han sukkede dybt og sagde undskyld. De måtte beklage at de altså havde haft en fejl i systemet. Da jeg i sin tid returnerede mit ADSL modem til fordel for det nye VDSL modem, havde de glemt at rydde indholdet i det før de sendte det ud til en ny kunde. Så i en kort periode var der altså en jyde der kørte videre på mit abonnement.
For at gøre en lang historie kort, så er de nogle svin der ikke stoler på folk.