Sidder en lørdag og keder mig lidt så kommer der sku nogle tanker op om hd ja ved sku ikke hvorfor hahaha når. tænkte at hvis man skal have en hurtig Harddisk til os og så en anden til lager,,,hvor ville man vinde noget
Som jeg kan se det vil man kun få 10 gb mere ved køb af OCZ AGILITY 2, som er uden betydning når det kun er til os, dog er der 520.kr mere ved køb af OCZ REVO, som ikke er nogvet betydning synes jeg, ved godt at man kan få en billigere ssd, men mit valg af hd ville være OCZ AGILITY 2, man ville så også slippe for trim og alt hvad der skal til for en ssd, men der hvor jeg tvivler lidt som kunne være hvis den tager noget plads hvis man skulle have vand på bundkortet, det eneste jeg kunne se. men synes ikke rigtig jeg har set folk gøre det på den måde med OCZ REVO
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Teresa d. 05-02-2011 16:01:33.
#2 LOOOL, ny super hurtigt disk fra OCZ.. den er efterhånden gammel.. Men typisk butikker, prøver at forvirre kunde ved at skrive 1,5 gamle produkter er super nye
Jeg har en Revo 120gb som systemdisk, 60gb vertex2 til spil/prg som bliver slettet hurtigt og en 2tb WD Black som lager. Det virker rigtigt godt. Men min revo virker ikke hurtigere end mit gamle intel ssd raid ved alm brug. Dog er jeg rigtig glad for at slippe for alle de ledninger i kabinettet 😛
Hvis du køber en Revo kan der godt være install prob. som systemdisk. Husk at have nyeste bios på bundkort. Skriv en pm til mig hvis du skulle købe en og få install probs. Hvis du har et ældre bundkort kan det være at revoen slet ikke kan fungere som bootdisk. P55 og x58 bios skulle vist være opdateret så det virker.