Superbruger
Tilføjet:
07-02-2011 17:41:31
Svar/Indlæg:
347/51
Heej. Jeg skriver nok mest det her i vrede og for, at høre om det virkelig kan være rigtigt. Min dejlige mus Steelseries XAI, sendte jeg for godt 2 uger siden til RMA hos computersalg fordi musehjulet røg på den.
I dag får jeg så en email hvor der står, at "Fejlen er ikke dækket af reklamationsretten eller garanti" Det synes jeg er meget besynderligt, specielt med årsagen hedder den ikke er ordentligt vedligeholdt.
Faktisk så får jeg den klasket i hovedet, at skidt og snavs skal være årsagen til hjulet holdt op med, at virke.
Skal siges jeg behandler mine ting pænt. Jeg har aldrig hældt noget ud over, tabt den i noget, eller noget tæt på, som på UNDER 1 ÅR skal have på nogen tænkelig måde have kunnet få snavs nok ind i musen på sådan måde, at det skal kunne have foresaget musehjulet holdt op med, at virke. Jeg har i skrivende stund ikke fået musen igen får dem.
Men har fået, at vide jeg får den igen, som defekt, og skal betale (har betalt) et testgebyr på 250kr. Får, deres lette bedømmelse at "det der er da selvforskyldt" Og faktisk ja, LETTE bedømmelse får i beskeden fra dem står der "efter et hurtigt kig kan man se musen er fyldt med skidt" Ikke så meget, at den er fyldt med skidt jeg er irriteret over og får mit pis i kog. Det er det "hurtigt kig" som gør det. Faktum er jeg går udfra de har set min mus, og tænkt "heey der er sgu lidt snavs i siden og mærket er slidt af. færdig bum det har han selv været årsag til, lad os kræve nogen penge får, at glo på musen i 2 sek" NÅR jeg får min mus igen har jeg tænkt mig, at åbne den og så se om de har ret. FORDI det tror jeg virkelig ikke de har. Mit spørgsmål går så. Kan man gøre mere? står jeg som forbruger helt tabt. Eller kan man stikke billeder i hovedet og sige hvad snakker i om? evt. hvis man kan se musen aldrig har været åben, kan man så?
Alt til Computersalgs forsvar på jeg dog sige det er af deres leverandør jeg har fået beskeden ikke dem selv. Og er da også blevet behandlet pænt. Jeg synes bare det er mærkværdigt, at snavs og skidt skal være skyld i en mus som er blevet behandlet pænt, blæst igennen me luft flere gange (får netop af forhindre dette) og aldrig tabt på gulvet eller på nogenvis været aggresiv med den. Skulle gå i stykker på grund af det.. Virker virkelig lamt på mig. Og jeg har nok bare brug for noget medynk 😕 :'-(
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Campin d. 07-02-2011 17:42:47.