Efter at have fundet en Nas i en anden tråd, nemlig En QNAP ss-439 pro turbo. Og leget med den i nogen dage Kunne det være fedt at hører hvordan i andre bruger jeres Nas Jeg ville godt have et "mission controller center" online Som en slags hjemmeside med diverse muligheder for streaming upload, download, osv. Er det muligt ? har fået fast ip hvis det har noget at sige Lad mig lidt uddybende høre hvad og hvordan i bruger jeres Nas ?
Jamen jeg har en Synology CS407 og når mine venner logger på den, så har de en mulighed for at streame radiokanaler og høre musik og hente film og filer fra den. Alt efter hvad jeg ligger over på den. Men det er bare nogen app/funktioner som jeg starter på den, ikke særlig svært.
Kender dog ikke til Qnap, men det kan vel ikke være så svært at sætte op.
Jeg har en QNAP TS-259 Pro. Den bruger jeg til backup af film, som jeg streamer fra mit medie center. Ellers bruger jeg den bare til backup af dokumenter og billeder. Så hoster den også en lille hjemmeside, som mest bliver brugt til at afprøve ting, eller vise ting til venner/familie.. Og så kører den også en lille Ventrilo server