Min kone har en SoundDock® Portable http://www.bose.dk/EU/en/home-... Og efter jeg har brugt min iphone 4 i den kan hun ikke bruges sin IPOD NANO eller Iphone 3GS i den mere? Det er som om der er blevet en løs forbindelse i den nu. Hvis jeg sætter hendes ipod i den så virker den kun hvis jeg trykker den frem i skoen og holder den der, så snart jeg slipper den så dør den bare og det er det samme med iphone 3gs. Virker stadig super med min Iphone 4.
Jeg kan huske at jeg fik et lille stykke plastisk til min iphone tomtom holder for at får den til at passe til min iphone 4 da jeg gik fra en iphone 3gs.. Og at man stort set ikke kan sætte en 3gs i den tomtom holder mere efter den lille update.
Er der nogle som ved om man kan gøre noget ved sådan en BOSE dock så den kan bruges til alle typer. Når jeg læser på deres side så står der at den passer til de 3 ting som jeg har pt. Men efter min iphone 4 var i så virker den kun fejlfrit på den.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af korben d. 09-02-2011 20:44:37.
Jeg ville tage kontakt til BOSE eller der hvor du har købt den, istedet for at fedte med en kreativ løsning, men det er blot hvad jeg ville have gjort.
Ja det er jeg også kommet frem til. Men nu søger jeg ikke kreativ løsning men merer input til om der er nogle der er klar over om man kunne få en ny insert på samme måde som man kunne til tomtom navi kit.
Men jeg har talt med bose i dag og det kan man ikke..
#2 okay, men hvis BOSE siger den kan med alle former for iphone's og ipods, og den ikke virker efter du har haft din 4'er i må den jo være defekt, eller hvad?