Indstallere CSS på anden disk?

Spil d.  13. februar. 2011, skrevet af MMT
Vist: 1072 gange.

MMT
 
Enthusiast
Tilføjet:
13-02-2011 12:29:19
Svar/Indlæg:
11/9
Hey gutter...

Ved nogen af jer, om det er muligt at indstallere spil fra steam på en anden harddisk end C? Min 64GB SSD ´bliver fyldt meget op hvis jeg indstallerer de 3 spil jeg bruger.

Så kan det lade sig gøre at indstallere spillene på mit 1,5tb E drev?

Mvh.Martin:)

Selas
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2011 12:48:13
Svar/Indlæg:
2845/91
Jeg har hele steam og dermed mine steam spil liggende på D:

Hvis du vil have steam liggende på et drev og nogle af steam spillene på et andet er det ikke muligt efter hvad jeg har rodet mig frem til, men jeg kan godt tage fejl.


MMT
 
Enthusiast
Tilføjet:
13-02-2011 12:53:54
Svar/Indlæg:
11/9
OKay...Jeg takker 🙂


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2011 12:54:47
Svar/Indlæg:
2246/14
du kan lave en symlink...
så bare flyt de filer du ikke skal bruge til/fra SSD en og lav et symlink til dem.. det et så vidt jeg ved den eneste måde...
http://en.wikipedia.org/wiki/N...


majofl
 
Overclocker
Tilføjet:
13-02-2011 13:06:30
Svar/Indlæg:
321/56
steam spil lægger sig default på det drev, hvor steam er installeret, dvs. hvis du har steam på D drev så vil spillene automatisk lægge sig på D 😉


kimski
 
Superbruger
Tilføjet:
13-02-2011 13:08:28
Svar/Indlæg:
1085/166
Flytning af dit Steam installation
Advarsel:
Det anbefales stærkt at du opretter en sikkerhedskopi af din SteamApps mappen, før du forsøger denne proces. Forsømme at gøre det kan resultere i et tab af alle dine spilindhold hvis noget går galt.

Hvis du er lav på plads på det drev du har Steam installeret, kan du flytte Steam mappe til en anden placering. Her er et eksempel på, hvordan man kan flytte Steam installation mellem to harddiske:

1.Log ud og afslut Steam
2.Naviger til den mappe, hvor Steam er installeret (som standard: C: \ Programmer \ Steam \)
3.Slet alle de filer og mapper undtagen SteamApps mappen og Steam.exe
4.Klip og indsæt din Steam mappe til den nye placering, for eksempel: D: \ Games \ Steam \
5.Lancering Steam
6.Steam vil kort opdatering og så vil du blive klar til at spille
7.Alle fremtidige spil indhold vil blive downloadet til den nye mappe D: \ Games \ Steam \ steamapps \