Da jeg spillede den første dead space på mit asus 280 synes jeg det var det bedste grafik og det bedste gameplay jeg nogle sinde har spillet, man fik virkelig gys i kroppen, og nu er jeg ikke en kylling, men det spil var noget for sig selv ,,,,,super super et spil du skal spille, nu kommer der en 2,,,ved så ikke om det kommer til pc,,,,sorry har ikke undersøgt 🙂 men håber sku det har samme stil ...
Har prøvet det lidt og blev ikke synderligt skræmt. Synes det var forudsigeligt. Og der sker ikke meget andet en monstrene dukker op.. Det spil som har skræmt mig mest er stadig klar FEAR. Hende Alma gav mig bare the creeps big time!!!
Seriøst, jeg holder ved at det er det mest uhyggelige spil der lavet i PC historien, rigtigt fedt spil :) men det skal self være på det sværeste, ellers kan man lige så godt lade være :)
#7 synes jeg i den grad det gør ? :) Der er vel forskel på om man skal rammes en enkelt gang i forhold til at skulle have et helt tæskehold til så meget som at få en til at føle sig en smule i knibe ? På det nemmeste har man jo mest af alt lyst til melee de dejlige monstre :) Ja jeg føler mig i hvert fald betydelig mere udfordret og 'panisk' når jeg spiller hardcore ift easy :)