Det har da altid været sådan ved shg.dk - der har jævnligt været en historie herinde om en eller anden der har været utilfreds over et eller andet.
Der er selvfølgelig altid to sider af samme sag, så puplikum har ikke altid mulighed for at bedømme om vedkommende tuder retmæssigt eller bare hyler fordi man har smadret noget hardware ubesindigt og vil udnytte sin reklamationsret.
Selv har jeg også døjet, faktisk et par gange med shg.dk. Jeg havde i sin tid et Abit, et eller andet, MAX3 bundkort, som stod af en aften jeg sad og spillede med en af mine kammerater. Lidt fejlsøgning sagde at det var bundkortet, AGP-porten var simpelthen stået af.
- Det blev sendt til RMA
- Det kom tilbage, ingen fejl, gebyr 250,- eller sådan noget.
- Jeg testede igen, stadig sort skærm, ingen post.
- Det blev sendt til RMA igen, bedte teknikeren om at ringe, hvis han fik det til at virke igen.
- Det kom tilbage, ingen fejl, gebyr 250,- og ingen havde ringet.
- Jeg testede igen, igen. Men stadig ingenting.
- Så kørte jeg selv til Århus, fra Hjørring, fordi det ville jeg sgu gerne se. Fik lov til selv om komme med ud i rummet, hvor det foregik og der var sgu ingen post på deres skærm heller 😛
De havde åbenbart ikke gidet at kigge på det overhovedet. Jeg var helt gasblå i hovedet over frustration. Men jeg fik da mine penge igen for fragt og annuleret gebyrerne og et nyt bundkort med hjem. Men keine undskyldning.
Jeg har handlet med dem siden, af den årsag at selv om jeg har dårlig erfaring med dem, så er det stadig en af de bedste.