Mangler ord!! SHG STINKER!

Hyggehjørnet d.  14. februar. 2011, skrevet af Blackwater
Vist: 1595 gange.

Blackwater
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2011 19:28:15
Svar/Indlæg:
869/100
Jeg bestilte for 14 dage siden følgende kort
http://www.shg.dk/Grafikkort/A... (1-GB)-2203892.html

Jeg glæder mig helt vildt til at modtage det, men opdager ved modtagelsen at blæseren sidder løst, jeg undersøger det nærmere og kan helt tydeligt se at de fire "fødder" der skal holde køleren på plads er itu. 3 af dem mangler skruer og den sidste har så en skrue siddende der er knækket af! undersøger pakken lidt nærmere og kan se at den hos SHG har været åbnet og åbenbart brugt til test eller andet. Jeg skriver en RMA og høflig betjening forklare at jeg ingen udgifter får ved forsendelsen. Jeg ærgre mig men ser på det som en enkelt stående sag. Og afventer modtagelsen af det "nye" kort for det bliver da ombyttet med en undskyldning! I dag modtager jeg så en erstatning i form af et nyt kort. Jeg åbner og kraft%&/(&()) ¤%&¤&/( om ikke også det har været åbnet !! blæseren er nærmest flået af og kun 1 skrue sidder på! Driver cden har tydeligt været i brug og generelt bærer selve yderkappen på pakken tydelige tegn på at den har været åbnet! Jeg er dybt rystet over de 2 gange tillader sig at sende mig sådan en gang lort! denne gang har jeg IKKE bedt om et nyt men pengene tilbage og jeg bliver ALDRIG kunde hos SHG mere! Har andre oplevet noget lignende ?? Jeg glæder mig næsten til at svine SHG til de steder på nettet jeg kommer frem! starter lige med EDBPRISER!





Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Teresa d. 14-02-2011 19:34:14.
Spio
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2011 19:45:39
Svar/Indlæg:
1114/293
købte for et stykke tid siden en printerserver derinde og kunne ikke få den til at virke.
lagde også godt mærke til at der var ridser på cd'en og kunne så forestille mig den var sendt retur på 14d. reglen fra anden køber og sendt videre til mig. Det kan de selvf. ikke vide.
Men det der pissede mig af var at det var mig der skulle betale porto for at sende en defekt vare retur til SHG. Kan sku ikke se at det er mig der skal betale den porto.


Timozzdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2011 19:46:09
Svar/Indlæg:
1636/115
Sådan er det når folk bruger deres returret. Det ikke alle butikker der er lige gode til at sælge varer som demo hvis de ikke er i perfekt stand.


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2011 19:49:44
Svar/Indlæg:
2246/14
#2 det gør det ikke mindre ulovligt at de sælger det videre som ny vare... selvom de bare har været åbnet er det ulovligt at sælge dem uden at gøre opmærksom på at det er demovarer...


på en anden note... vil admins ikke godt være søde at skrive hvad i har gjort når i har redigeret i folks beskeder ?


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
14-02-2011 19:50:57
Svar/Indlæg:
15982/637
#3: Jo det ryger afsted til trådopretteren.


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2011 19:52:34
Svar/Indlæg:
2246/14
#4 det var mere jeg ville også gerne se det... altså om halvdelen er slettet , eller de bare har lavet diverse profaniteter om til "#¤#"¤% 😉


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2011 19:58:17
Svar/Indlæg:
7765/230
#5
og hvad skulle formålet med redig. være hvis de alligevel skulle skrive org. teksten. 😴 😛


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2011 20:01:57
Svar/Indlæg:
10398/435
#5, skulle der så bare en parentes om?


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2011 20:03:44
Svar/Indlæg:
2246/14
feks:




det bliver da ombyttet med en undskyldning! I dag modtager jeg så en erstatning i form af et nyt kort. Jeg åbner og kraft%&/(&()) ¤%&¤&/( om ikke også det har været åbnet !! blæseren er nærmest flået af og kun 1 skrue sidder på! Driver cden har tydeligt været i brug og generelt bærer selve yderkappen på pakken tydelige tegn på at den har været åbnet! Jeg er dybt rystet over de 2 gange tillader sig at sende mig sådan en gang lort! denne gang har jeg IKKE bedt om et nyt men pengene tilbage og jeg bliver ALDRIG kunde hos SHG mere! Har andre oplevet noget lignende ?? Jeg glæder mig næsten til at svine SHG til de steder på nettet jeg kommer frem! starter lige med EDBPRISER!


modereret:bandeord fjernet -Theresa

men det er ikke meget vigtigt ;)


Lohse
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2011 21:14:32
Svar/Indlæg:
1178/88
Jeg har kun gode erfaringer med SHG, så jeg kan heldigvis ikke nikke genkendende til alt dette. Nuvel, jeg bor også i nærheden af Viborg, så jeg afhenter også mine varer 🙂


#10
phg
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2011 21:26:59
Svar/Indlæg:
1399/43
har heller aldrig fået en dårlig behandling eller brugte varer fra SHG så din tudetråd bider ikke på mig ,ligegyldigt hvor mange forums du så end spreder den i 😴


Nielsen-DK
 
Superbruger
Tilføjet:
14-02-2011 22:43:23
Svar/Indlæg:
366/21
ja jeg har nu også kun godt at sige om shg.. så er der nogen der har fået en dårlig behandling, ja så er det deres problem..

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Nielsen-DK d. 14-02-2011 22:44:13.


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
14-02-2011 22:53:10
Svar/Indlæg:
15982/637
#11; Ej- Hvis kunder ikke generelt behandles under samme vilkår, så er det da butikkens problem mht dets image.


slagteren
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2011 23:19:58
Svar/Indlæg:
624/105
Jeg syntes nu også alle i med gode erfaringer med SHG, (og heldigvis for det), bør tænke lidt på at det måske er den behandling i får næste gang i handler der.

Jeg ved godt at de garanteret er 99,9% ok, men det trådstarteren har været udsat for, er bare ikke iorden :no:


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2011 23:21:34
Svar/Indlæg:
2246/14


Morten-[TB]-
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2011 23:43:51
Svar/Indlæg:
4310/364
Shg er et kæmpe firma og der vil derfor hyppigere ske fejl. Det er super ærgerligt at samme fejl går ud over dig 2 gange i træk. Men generelt virker Shg meget professionelle og har altid været behjælpelige med at få fat i hardware og lign. til mig. Så jeg kan kun sige god for dem. Har altid fået hvad jeg skulle samt jeg har altid fået repareret mine ting.

Men at bruge din tid på at svine dem til er kun spild af din tid. Det bider ikke på shg i og med at de generelt har et godt image samt at du sviner dem til med "Fuck&(/&¤( lorte pikke fu!k" og lign. Det gør at den næste læser der læser din besked ikke tager det seriøst, da det mere lyder som om der er nogen der er blevet trådt lidt over tærerne 🙂

Med det sagt, håber jeg du finder det board du skal bruge! Ellers må du altid gerne købe mit 😉


hifreak
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2011 00:13:07
Svar/Indlæg:
89/10
Facts er nok bare at deres service er blevet forringet med tiden der er en lang tråd på HOL om det også. Synes ikke det er en tudetråd vi ville jo alle blive arrige og godt gale i skralden, hvis man bliver udsat for det samme. :no:


epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2011 06:12:51
Svar/Indlæg:
3329/182
Det har da altid været sådan ved shg.dk - der har jævnligt været en historie herinde om en eller anden der har været utilfreds over et eller andet.

Der er selvfølgelig altid to sider af samme sag, så puplikum har ikke altid mulighed for at bedømme om vedkommende tuder retmæssigt eller bare hyler fordi man har smadret noget hardware ubesindigt og vil udnytte sin reklamationsret.

Selv har jeg også døjet, faktisk et par gange med shg.dk. Jeg havde i sin tid et Abit, et eller andet, MAX3 bundkort, som stod af en aften jeg sad og spillede med en af mine kammerater. Lidt fejlsøgning sagde at det var bundkortet, AGP-porten var simpelthen stået af.

- Det blev sendt til RMA
- Det kom tilbage, ingen fejl, gebyr 250,- eller sådan noget.
- Jeg testede igen, stadig sort skærm, ingen post.
- Det blev sendt til RMA igen, bedte teknikeren om at ringe, hvis han fik det til at virke igen.
- Det kom tilbage, ingen fejl, gebyr 250,- og ingen havde ringet.
- Jeg testede igen, igen. Men stadig ingenting.
- Så kørte jeg selv til Århus, fra Hjørring, fordi det ville jeg sgu gerne se. Fik lov til selv om komme med ud i rummet, hvor det foregik og der var sgu ingen post på deres skærm heller 😛

De havde åbenbart ikke gidet at kigge på det overhovedet. Jeg var helt gasblå i hovedet over frustration. Men jeg fik da mine penge igen for fragt og annuleret gebyrerne og et nyt bundkort med hjem. Men keine undskyldning.

Jeg har handlet med dem siden, af den årsag at selv om jeg har dårlig erfaring med dem, så er det stadig en af de bedste.


myrizzle
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2011 06:24:12
Svar/Indlæg:
1895/41
Jeg købte et keyboard der oppe, som gik i stykker efter 3 dage, jeg skrev en RMA. fik alle pengene retur.

Synes ikk deres service fejler noget..

Når det så er sagt, kan jeg godt forestille mig der sidder en doven tekniker der bare springer over hvor gærdet er lavest af og til. Men det er sgu ikk dem alle ved SHG, der slækker af på den.

Men husk på, fejl sker 🙂


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af myrizzle d. 15-02-2011 06:25:56.


Calimero
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2011 08:48:11
Svar/Indlæg:
621/31
Tjaa, jeg har ikke købt noget hos dem siden de blev købt og de penge jeg havde tilgode bare blev "inddraget"... I min verden skal man ikke købe et navn/kundekreds og så bare rende fra den slags forpligtigelser.


Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2011 09:30:21
Svar/Indlæg:
1978/216
#0 Synes det er fint at du føler du bliver nød til at svine de forbandet stinkdyr!! jeg hadet sq gjort det samme. Har aldrig handlet hos SHG tro jeg? men efter din tråd her kommer det heller ikke til at ske!! der har været flere tråd om dem her HWT hvis jeg husker rigtig

PS. forøvrigt var de på den sorte liste i forvejen 🤣


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 15-02-2011 09:32:21.


micma18
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2011 09:38:53
Svar/Indlæg:
4120/115
Det kan man jo så takke 14 dages reglen for.... Fordele og bagdele går jo begge veje! Du kan vel ikke kræve at SHG eller hvilken somhelst anden forretning, skal tabe penge, hver gang en kunde fortryder.
Der mangler simpelthen en holdningsændring blandt fortrydere, så det ikke bare er en afprøvnings ordning.

Men når det sagt, så skal en vare selvfølgelig være i orden når man har købt dem.

Har selv købt en skærm der ude, som havde en lillebitte ridse i kanten. Men jeg vurderede med mig selv, at det var simpelthen ikke besværret værd, at lave et stort nummer ud af. For den kunne knap nok ses... Men det er da helt sikkert en returneret vare!


Elitesoldaten
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2011 09:40:31
Svar/Indlæg:
2038/121
Tja, jeg samlede i weekenden en PC til en kammerat købt inde fra SHG, og har lige bestilt de samme dele til en anden kammerat i går og min opfattelse af dem er at de er sgu gode nok, dog har jeg ikke haft en RMA sag hos dem endnu som jo virkelig tester en forhandler.


Teresa
 
Moderator
Tilføjet:
15-02-2011 09:52:16
Svar/Indlæg:
2458/91
Jeg flyttede tråden til soapboxen da den lå et andet sted i forum hvor den ikke hørte til... Trådstarter har selvf fået dette at vide. Andet har jeg ikke rørt.

Og det kan jeg egentlig ikke se er så spændende for jer andre. Sletter jeg i selve tråd-indlægget, så skriver jeg det direkte i indlæget at jeg har redigeret dét.


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2011 09:55:58
Svar/Indlæg:
6181/270
Jeg har mest positive erfaringer med SHG, kun en enkelt gang har jeg være utilfreds med dem.
ellers er jeg da tilfreds med dem, dog kunne de godt tage og sætte priserne lidt ned, da de har hævet deres priser gevaldigt de seneste par år.


Gavstrik
 
Superbruger
Tilføjet:
15-02-2011 09:57:10
Svar/Indlæg:
650/97
Returretten fejler jo som sådan ikke noget! Det er jo en butiks eget ansvar (i dette tilfælde SHG) at tjekke at de varer de får retur er i samme stand, som da de sendte dem. Hvis varen er beskadiget må butikken tage den derfra...

Der er jo også kæmpe forskel på lidt slidt indpakning, og et produkt som rent faktisk er blevet beskadiget 😲


Blackwater
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2011 10:41:27
Svar/Indlæg:
869/100
Min frustration kom måske til syne lidt for negativt , men det at jeg 1 gang modtager noget defekt får mig ikke i det røde felt , men at de så ikke sikre sig at samme fejl er gældende på næste kort de sender gør mig rigtig gal. Selve rma delen og servicen fra dem ved opkald fejlet jo ikke noget, så er idag ikke helt sikker på jeg aldrig vil handle der mere , men gfx kort jagten fortsætter jeg andetsteds .


Lohse
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2011 16:07:46
Svar/Indlæg:
1178/88
#26 Tjah, så skal du vel lade være med at skrive i #0 at du aldrig vil handle der mere, når du så skriver nu at du vil.

Nuvel, hvad havde du forventet? At du kunne brokke dig højlydt her som et lille barn og shg ville skrive herinde og give dig et nyt kort meget billigt, som Komplett tit har gjort.

Jeg synes mange bare brokker sig for at se om firmaet følger med herinde og derved vil give noget, for at man ikke skal brokke sig. Jeg tror faktisk for nogle er det mere målet end at oplyse andre om den "uheldige behandling".

Shg er et godt firma. Måske ikke så godt som Komplett, men et sted jeg fortsat vil handle. Vi har jo alle sammen vores gode og dårlige oplevelser.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Lohse d. 15-02-2011 16:08:48.


Freedom
 
Superbruger
Tilføjet:
15-02-2011 19:20:26
Svar/Indlæg:
978/63
Kun gode erfaringer her.


Karsten-B
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2011 19:22:09
Svar/Indlæg:
1248/70
Kun dårlige erfaringer her.

----------CB


#30
phg
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2011 20:49:07
Svar/Indlæg:
1399/43
#29
hvor mange handler har du egentlig lavet ved SHG ligeså længe jeg kan huske tilbage i dette forum har du benyttet en hver lejlighed til at svine shg til,de må dælme have taget røven på dig


colombodk
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2011 21:34:47
Svar/Indlæg:
826/60
Har sjovt nok købt præcis samme grafikkort, som havde præcis samme fejl. Det var dog ikke købt ved SHG.

Da det blev byttet fik jeg forklaret, at forretningen havde haft en del problemer med netop den fejl på den model grafikkort, så de mente, at der var tale om en produktions/konstruktionsfejl fra Asus. Men uheldigt at du blev ramt af den samme fejl to gange. 😕

Edit: måske tråden skal ændres til: Asus EAH5830 CuCore stinker!!! Er faktisk skuffet over mit kort og fortryder at jeg ikke gik efter et 5850 i stedet for.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af colombodk d. 15-02-2011 21:42:48.


Blackwater
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-02-2011 12:47:15
Svar/Indlæg:
869/100
Ja det lyder sådan. Men glæder mig at hører jeg så i sidste ende har trukket det længste strå ved at droppe at modtage den type grafik kort. Jeg skifter til Gforce igen.



MODERATOR LUK BARE TRÅDEN.


#33
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-02-2011 16:26:34
Svar/Indlæg:
4018/217
Har engang købt en Wifi dongle med både 2,4 og 5Ghz hos SHG. Der lagde jeg også godt mærke til at æsken var blevet åbnet, der var ikke beskyttelsesfilm på donglen og der var fingeraftryk på cd´en. Desvære går der to uger før jeg begynder at bruge donglen og derfor kan jeg ikke bruge min returret. :'-(

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af E2X d. 16-02-2011 16:27:31.