Facebook guppe problem?!

Diverse d.  16. februar. 2011, skrevet af BlackGoat
Vist: 780 gange.

BlackGoat

Superbruger
Tilføjet:
16-02-2011 14:20:22
Svar/Indlæg:
57/25
Goddag..

Jeg skal have lavet en facebook gruppe til et privat foretagende.
Problemet er at når jeg laver en gruppe, så skal personer ansøge om medlemskab.
Men har set at mange grupper kan man bare blive medlem af uden at nogle skal godkende.

Hvordan laver jeg min grupper om til det - så jeg altså ikke skal godkende min nykommende medlemmer?

Hilsen BlackGoat
bluedemon

Elitebruger
Tilføjet:
16-02-2011 17:15:36
Svar/Indlæg:
710/40
vælg åben under privat indstillinger når du opretter gruppen.

"Når du opretter en gruppe, kan du kontrollere dens privatindstillinger fuldstændigt.
Der er tre forskellige adgangsniveauer:
1.Åben: Til "globale" grupper; alle på Facebook kan få vist gruppen og slutte sig til den. Hvis gruppen er forbeholdt et bestemt netværk, kan kun personer i det pågældende netværk få den vist og slutte sig til den. Alt indhold (f.eks. billeder, videoer og diskussioner) kan ses af alle, der får vist gruppen.
2.Lukket: Til "globale" grupper; alle på Facebook kan få vist gruppen, men administratorerne skal godkende alle medlemskabsanmodninger eller personligt udsende invitationer. Hvis gruppen er forbeholdt et bestemt netværk, kan kun personerne i det pågældende netværk få den vist og slutte sig til den. Kun gruppemedlemmer kan få vist gruppens væg, debatforum og billed- og videoindhold. Ikke-medlemmer kan få vist dens oplysninger og Seneste nyt. Hvis du ikke er medlem, modtager du heller ikke historier om lukkede grupper.
3.Hemmelig: Disse grupper bliver ikke fundet ved søgninger og kan ikke ses af ikke-medlemmer. Navnet på gruppen vises ikke i medlemmernes profiler. Medlemskab kræver invitation. Ikke-medlemmer modtager ikke historier om hemmelige grupper.
Gruppeadministratorer kan når som helst ændre disse indstillinger ved at klikke på "Rediger gruppe" under gruppebilledet."