Hjælp til køb af bærbar

Diverse d.  16. februar. 2011, skrevet af Iflon
Vist: 613 gange.

Iflon

Overclocker
Tilføjet:
16-02-2011 17:29:39
Svar/Indlæg:
7/3
Hey folkens:)

Står og skal ud og have fat i en bærbar til max 7000kr. Den kommer primært til at skal bruges til skolearbejde, redigering af film jeg har filmet med mit kamera, høre musik, se film og ellers bare browse rundt på nettet. Skal ikke bruge den til at spille spil på da jeg har min stationær til at klare det job. Så grafikkortet er ikke så fandens vigtigt. En anden ting der er et must, er at batteriet er godt, sådan jeg ikke behøver at lade den op efter 2timer. Skærmen må max være 14" da den skal være nem at have med sig rundt omkring:)

Jeg har selv været ude og kigge en masse reviews igennem og fandt frem til at den her bærbar kunne være en rigtig god kandidat: http://www.komplett.dk/k/ki.as... - Der er også en udgave af den til 1000kr billigere, den har bare en mindre CPU(Intel Core i3 350M) og en lidt mindre harddisk. Spørgsmålet er bare om den større harddisk+cpu er værd at give 1000kr ekstra for? Grunden til at mit valg er faldet på den der skyldes den gode batteri levetid, de gode anmeldelser den har fået, og dens design.

Kom endelig med nogle links hvis i synes der er nogle bærbare som er bedre end det jeg har fundet frem til. Behøver selvfølgelig ikke koste 7000kr, hvis i finder en som er billiger og som i mener er bedre, er det også helt i orden.

På forhånd tak:)

Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af Iflon d. 16-02-2011 17:40:55.
jonas1234

Overclocker
Tilføjet:
17-02-2011 02:51:09
Svar/Indlæg:
99/13
Hmm den ser fin ud
men du betaler meget for 8 timers batteri levetid

jeg ville forslå en macbook til den pris anyways

der kommer en ny version af macbooken i starten af march og den vil koste det samme som den bærbar men have mere lækkert styrestystem, pænere design og længere batteri levetid!

haha :D