Jeg står og har en lillesøster der skal konfirmeres om ikke alt for længe, og hun ønsker sig en bærbar mere end noget andet, så det skal hun da have :)
Problemet er bare at finde en maskine der rammer hendes krav, og mine forældres budget :)
Det der er vigtigt, er at den er hvid, og kan spille spil som sims 3, og så må den godt ligge mellem 4 og 5000 Kr :)
Jeg har selv fundet denne: HP G62-b26EO http://www.edbpriser.dk/Produc... der lige nu er sat ned til en rigtig god pris ved dustin home, men det der gør at jeg tøver, er grafikken, da der står:
Videohukommelse Total Available Graphics Memory: 1696 MB Hukommelses Allokations Teknologi: Dynamic Video Memory Technology 5.0
Vil den være god nok til sims 3, eller kan i evt. anbefale noget andet?
Mvh. HrCookie :)
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af HrCookie d. 16-02-2011 18:00:23.
Forslår en Sony i hvid - lækre som Mac, god organisation bagved og høj kvalitet.
Fraråder direkte HP: Alt for mange problemer. Fraråder direkte Acer: Ok kvalitet nu, men hvis du får brug for organisationen - eks. ved reparation - kan det tage en krig
Jeg har haft en HP. Og havde altid problemer med den. Det samme i min omgangskreds. Så der kan jeg udmærket følge ham. En i min studie gruppe havde en proBook, og den har været til rep 3 gange de sidste 1½ semester. En ven, to veninder og en vens lille bror har alle fået skiftet main boarded grundet fejl i ting som grafik, laderkreds løb og generel deffekt på deres pavillion / deo serie bærbare.
Og ja. At den _SKAL_ være hvid dræber udvalget ret meget. Hvad med sølv? så skulle det nok være til at finde noget.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af ak4ever d. 16-02-2011 22:45:42.
Men ellers har PB Faktisk en bærbar i hvid. Hvor der i beskrivelsen står bræk som: "Med et umiskendeligt udseende og udtryk, stærk detaljeopmærksomhed, elegance og stil, passer Packard Bell-produkter til dine behov og reflekterer din personlighed."
fås også i en udgave med mindre processor til ~600kr mindre. Men jeg ville hellere have amputeret løgene af med en sløv ske end at have en Packard Bell bærbar igen..
Jeg ved at packard bell har nogle modeller, hvor computeren er hvid.. min lillebror har selv en af disse, og den er ganske kraftig til spil - er overbevist om, at den kan køre sims 3.. det er ikke det mest krævende spil ;)
#8 + 9, tak, den havde jeg ikke set, men er en Intel Pentium processor ikke pænt ring, så vidt jeg har forstået idag, så er en core 2 duo minimum, og gerne i3/i5, eller hvordan forholder det sig ? 🙂