Altså jeg bruger faktisk min pc meget lidt efter jeg fik min Galaxy S.
Jeg kan jo lave det meste på telefonen, så hvorfor sidde ved den stationære når man kan være ude og have det sjovt i stedet og stadig kunne gå på nettet, sidde på face og være på msn.
Bruger faktisk kun min stationær når jeg skal spille eller se serier, og det er ikke så tit mere. Det bliver nok ikke til meget mere end 3-4 timer i ugen at jeg sidder ved den stationære. Hr. og fru Danmark, synes måske stadig det lyder af meget, men ift. de måske 15-18 timer om ugen jeg brugte foran computeren før jeg fik smartphone, så er det da klart en forskel.
Så på mange måder så jo, stationærer er ved at uddø. Jeg tror næsten ikke jeg kender nogen med stationær mere. Næsten alle dem jeg plejede at ordne stationære for er gået over til bærbare.
Hvis det ikke er fordi det er en hobby, eller at ens arbejde kræver man har kraftig stationær, så har man efterhånden ikke mange gode argumenter for at have en stationær stående.
Bærbare tager over for de opgaver smartphonen nu alligevel ikke kan, men efterhånden som smartphones bliver mere og mere avancerede, så tager de over for mange af de funktioner vi ellers brugte bærbare til.
Så stationære er stærkt på retræte, og det varer nok ikke længe før det er et særsyn hos den almindelige dansker.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af CF d. 22-02-2011 02:12:57.