Elitebruger
Tilføjet:
20-02-2011 07:27:45
Svar/Indlæg:
30/83
Jeg har en god venninde (ca 45 år) som gennem det sidste år er blevet chikaneret jævnligt med opkald på alle tider af døgnet, stønnen og sms'er der gennem tiden er vokset fra sjofle tilnærmelser til direkte sygelige udtalelser om hvad "afsenderen" ønsker at gøre ved hende, og nu også hendes børn/børnebørn. (han har tilsyneladende et godt indblik i hendes privatliv og han har enkelte gange også sms'et til børnene) hun har skiftet nummer flere gange, men åbenbart uden held. gerningsmanden har også skiftet nummer "mange" gange, så det hjælper ik end gang "bare" at blokere hans nummer. Og selvfølgelig altid taletidskort...(eller i hvertfald kort uden registering) sagen er anmeldt, men politiet er ik til nogen hjælp overhovede. Hun er nu ved at gå totalt ned, og jeg søger derfor hjælp her. Det skal siges at vi selvfølgelig har prøvet at ringe til nummeret, men telefonen er åbenbart blokeret for indkommende opkald. Er der nogen der ved hvordan man kan finde flere oplysninger på en sådan person, eller eventuelt spore hans position via sendemasterne. jeg/vi er snart villige til at prøve alt, da offeret som sagt er ved at gå helt op i limningen. Har du en løsning, så skriv, og skal du bruge nummeret, sender jeg gerne i en PM.