Jamen hvor skriver jeg du er noob? Du spørg om hjælp, men som man ser det typisk fra dig, så giver du bare ikke specielt meget information og kommer med; "det ved jeg godt, som om jeg ikke har tjekket det" attitude når man kommer med noget konstruktivt....
Hvis du ved så meget om det, hvorfor fanden skal du så spørge os andre om hjælp?
Man behøver vel ikke at være et geni for at kunne regne ud at cpu´en har overskredet køleblokkens varme kapicitet, det kan så være grundet dårlig kontakt imellem cpu og blok, dårlig tilgang af vand til køleblok, varmt vand (dårlig radiator/blæsere, den har du selv udelukket)
Du må jo igang med de 2 andre istedet for at sige; "jeg er ikke noob til vandkøling"
Det er jeg da heller ikke, men jeg ved da så meget at hvis man bare sidder og snakker om problemet så kommer løsningen sjældent af sig selv.... Af med køleblok, se om kølepasta har haft kontakt imellem de 2 flader, på med et flowmeter eller prøv en anden pumpe.... Se efter om slanger kinker et eller andet åndssvagt sted....
Kan ligeså godt også være luft i systemet?
Så vidt som jeg kan læse mig til, så er kølehovedet beregnet til at blive anvendt med aquastream pumperne som har 4,2 meter løftehøjde, så er der squ noget overarbejde for din pumpe der præstere 1,8m....
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Saint d. 20-02-2011 20:07:49.