Syntes nu også bygmandbob er en klaphat når det kommer til salgs/købs tråde, har flere gange fået underlige pm´s fra ham med diverse tuderi over jeg ikke har svaret ham i pm om hans bud var noteret (som sjovt nok ikke blev skrevet i tråden men kun over pm, da jeg gang på gang beder om bud bliver holdt i tråd) hvorefter man er blevet svinet til og kaldt diverse underlige ting.... Gider virkeligt ikke bruge min tid på klaphatten, hverken købe, sælge eller svare/snakke med ham.... Så vidt som jeg ved så er der endnu ikke en side tilsvarende til denne (hol, tweak, tweakup osv) hvor han kan tælle alle som syntes han er en ******* på tæer og fingre....
Men syntes nu også sælger har en lidt underlig holdning til det, han bliver flere gange gjort opmærksom på at PM er underligt i en salgstråd (bryder mig heller ikke selv om det, men er op til den enkelte sælger i mine øjne) hvorefter han tager en konsekvens af dette og takker nej tak til pm´s med bud.... Efterfølgende godkender han det så igen, det må siges at være dobbeltmoralsk....
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Saint d. 20-02-2011 19:49:13.