Har ikke meget til overs for Proshop og deres såkaldte RMA service.
Kort fortalt, da jeg købte mit nuværende system (i profilen) var bundkortet defekt tog dem en måned at få det ombyttet til et nyt.
Men glæden var kort, for oplevede stadigvæk fejl herunder mange blå skærme på de mest mærkelige tidspunkter. Det viste sig at være alle RAM modulerne, som var defekte (testet med memtest86)
Havde nøjagtig dokumenteret hver eneste RAM blok, samt noteret dem enkeltvis med et nr fra 1 til 4 og pænt skrevet dem ind i dokument. Tog ca. 1uge at teste hele skidtet og fik sendt dem afsted til rma.
Efter ca 4/5 uger får man beskeden retur "testet ok" <-- øhhhhhhh hvordan fanden kunne de teste dem ok??! Anyway fik smidt dem i maskinen igen <- stadigvæk BSOD 😕
Oprettet til sidst en tråd her på hwt hvor jeg fik hjælp af Splat! hvor han lånte mine RAM i en lille uge tids (lånte hans imellem tiden hvor min PC kørte fejlfrit ingen BSOD eller what so ever)
Splat! dokumenteret også hele forløbet (han havde på det tidspunkt et Intel setup) hvorefter jeg endnu en gang sendte dem ind til RMA, hvor til Proshop stadigvæk hårdnakket påstår at de RAM moduler virker fint 😲
Det underlige er dog at efter Splat! havde testet dem defekt også, fik samtlige RAM moduler altså en tur med 9volts batteri (for at være HELT sikker på at proshop ikke kunne sige at de virkede fint, men det gjorde de)
Efter endnu 1måneds torvtrækkeri, måtte de give sig da de ikke kunne skaffe netop den type RAM = mine penge retur.
Har lign oplevelser fra en af mine venner også, dog med et headset.