Sidste nyt...
Jeg snakkede med Admire.dk og de fik Infocare til at sende en fragt seddel til os. Maskinen blev sendt og Infocare brugte en lille uge på at kigge på den, vi blev ringet op idag af infocare, og fik den besked at MSI ikke vil lade vores maskine rep. en gang mere, og besluttede at bytte den til en nyere og nr. større ( for alt det besvær vi har været igennem ). Men det skal dog siges at SHG.DK ikke vil betale de 600,- kr. tilbage, medmindre at vi kan komme med en nøjagtig fejlbeskrivelse fra Infocare.
Så jeg kan kun sige at SHG.DK = Proshop = ALDRIG handel med dem, de er samme firma og har været det i over 2 år, de har samme ledelse og samme service afdeling og værksted.
Sagen blev styret sidste gang af MSI og Infocare, og SHG havde intet at sige i den sag, og det blev afsluttet til kundens fordel, på bare 1 uge. SHG.DK brugte 10 mdr. på at reperere makinen 5 gange uden at løse problemet..
Håber det vil få nogen i Proshop til at indse at deres firma politik skal justeres hvis de vil leve i erhverv hvor firmaer får rimelig få chancer, da udbudet om kunderr er stort.
Slut herfra, og tak for den gode opbakning, og de mange gode råd..