Det bedste HD digital tuner kort??

Media Center d.  23. februar. 2011, skrevet af michaelnacho
Vist: 903 gange.

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
23-02-2011 17:11:12
Svar/Indlæg:
281/74
Hey folks.

Tror sku mit (lidt over to år gamle selvfølgelig) Hauppauge WinTV-PVR-500 er gået koldt.

Kan ikke få det til at virke. Windows kan slet ikke finde det når det er sat til. har prøvet at tage det ud og sætte det i igen. Fucked up!

Nå men så tænker jeg jo at det ku være det var nu man sku søge lidt i at få et nyt med HD osv. Men hvad kan man få og hvad er godt?

Ville jo også være meget fedt hvis man måske ku få et eksternt istedet for, så er der mere plads i mit lille kabinet.

Nu har jeg set på det grynede tv billede i to år, men har jo så i mellemtiden fået 720p projektor hvor jeg ser mine bluray film og det står jo bare super nice.

Jeg har kabel tv men for at se kanalerne i digital form og evt i HD hvad behøver jeg så? Jeg har ikke noget tv eller nogen boks eller noget.

Nogen der kan gudie mig i den rigtige retning? Ville også være rart med en dobbelt tuner som min gamle så jeg kan optage mens jeg ser noget andet.

På forhånd tak for hjælpen.
kvist1992

Elitebruger
Tilføjet:
23-02-2011 20:47:25
Svar/Indlæg:
3565/372
Hauppauge WinTV HVR-930C
TerraTec Cinergy C PCI

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
24-02-2011 20:06:51
Svar/Indlæg:
281/74
Ok, men jeg synes ikke jeg kan læse mig frem til at der sku være to tunere i det hauppauge usb der? Så man kan optage én ting mens man ser noget andet?

Er dét det bedste hauppauge har? Det koster omkring 600kr men synes nogle af de interne kort koster omkring 1000kr, så de kan noget mere eller hvad? Synes sku lidt det er en jungle med de kort der.