Kender i filmen ? (martial arts film)

Hyggehjørnet d.  24. februar. 2011, skrevet af Drunken
Vist: 677 gange.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
24-02-2011 07:19:36
Svar/Indlæg:
1107/258
Ok.. så en film for et par år siden er det efterhånden. OG mener den var rimmelig ny dengang,,

Handlede om en Afrikaner gut som havde sin egen Dojo i judo\selvforsvar.
Møder en chick der kommer ind for at træne selvforsvar hos ham og selvfølgelig skal de så starte et forhold..
Hmm
Men den var ret så autentisk lavet,. Mega fed faktisk. Og har bildt mig selv ind den hedder noget med "Red" men kan intet finde på imdb,,, så nok fail med navnet..

Men til sidst er der en slags Turnering med nogle af de hårde drenge fra "korea?" og det lykkes ham så at tage deres hårdeste gut og det er udenfor ringen det sker,, Og han klare det så og får så en Slags respekt af en af de "berømte" ældre som er i usa der for at hædre sporten i think..

Ca. et preview af hvad jeg husker... han havde vist en ven der var i politiet også,, hmm..
Istarten kommer han op og slås med en eller flere ?. og han tæver dem uden at slå dem. Kun med greb og kast så de faktisk slår sig selv ud. MENS det bliver optaget af et overvågnings kamera. Og det fordi han kender politiet og de regler der nu er at hvis han slår en gang så har han været "medskyldig" i vold..

haha ja den er nok svær. dunno :) ikke en voldsom kendt film. men med ret så autentiske scener i syyntes jeg at huske! de flyver ikke over hus tage ihvertfald ;)

Nogle der kan hinte mig her :)
noaim

Elitebruger
Tilføjet:
24-02-2011 09:18:47
Svar/Indlæg:
2155/123
red belt måske 😛

Ravee

Overclocker
Tilføjet:
24-02-2011 09:22:40
Svar/Indlæg:
11/1
Redbelt http://m.imdb.com/title/tt1012... 🙂

Og ja, superfed og autentisk MA-film der har fokus på filosofien bag kampkunst.

Noltus

Elitebruger
Tilføjet:
24-02-2011 10:00:57
Svar/Indlæg:
2211/331
Den beskrivelse passer på 95% af alle martial arts film 😀

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
24-02-2011 21:28:42
Svar/Indlæg:
1107/258
hahaha ja ja Så HED den noget med red lol :) Tak for det gutter 🙂 Ahh ikke alle MA film hvor der er et overvågnings kamara der optager det istarten ;) Ikke i mine gode gamle HK flicks hehe :p

Men tak skal i ha!! lækkert der er andre fans end mig derude ;)