Hans beskeder, hvis det nu kan hjælpe andre på nogen måde, i fremtiden.
Hej Anders.
Jeg accepterer dit bud, på mit GFX.
Jeg kan godt monterer min MSI køler for dig, eller bare sende den med i pakken, så kan du selv monterer den, eller hvad du finder på?
Har du andre spørgsmål, mht. kortet?
-Jens (Wega fra HWT)
Kortets standard clock hastighed ligger på 763MHz.
Men jo, det kan du tro jeg kan :)
Kan du ikke lige smide dit fulde navn, adresse samt by + post nr? Så klargører jeg pakken, så jeg kan få den skudt afsted i morgen.
Jeg tænkte på, om du har mulighed for at smide pengene ind, via. paypal?
Vil du have noget imod at lave en bruger? Det tager 2 minutter. Det er bare, jeg kan se du har sendt pengene afsted med det samme, så slipper vi for at der går flere dage, ligesom med den traditionelle bank overførsel.
Jeg går udfra du har et eller andet form for kreditkort, du alligevel skal bruge?
Det er bare så er jeg af med den, og vi har fået handlen lukket! :)
Men hvis du laver en paypal bruger imens, så smutter jeg lige ud og klargører pakken.
Er nok tilbage om lidt over en halv time.
Når du er logget ind, hvor du kan se din paypal saldo osv. Trykker du på den knappe oppe i toppen der hedder "Send penge/Sent money"
Så sender du til min mail: Wega86@live.dk
Så vælger du beløbet, trykker DKK.
Så nedenunder klikker du på fanen personlig/personal, sætter hak i den der hedder Andet/other. Så slipper vi for at skal betale, sådan en underlig afgift, mener det er 10% paypal tager normalt.
Og hvis der er en, så sætter du bare hak i den, med jeg betaler fee'en.
Pakken er klar. Jeg smider den lige ud i bilen, så jeg ikke glemmer den når jeg tager afsted i morgen. Så springer jeg ned på posthuset i min pause.