Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2011 21:51:40
Svar/Indlæg:
2155/123
Hej.
Jeg har for 3 ugers tid siden købt mig et mediacenter, og da jeg fik det virkede det sgu egentlig godt nok bortset fra det var meget følsomt overfor vibrationer(hvis jeg rykkede i kabinettet frøs pcen).
Jeg har derfor rodet lidt med det her de sidste par dage, og har prøvet en hel masse. Jeg tog så alle tingene ud og satte det på bordet og så startede det. Tænkte jeg ville sætte det i igen, men nej det virkede sgu ikke. Tog det ud igen og ja nu ville det starte.
Jeg har læst i en anden tråd at man skulle prøve med noget maler tape over stand off'sne, men havde ikke maler tape, så brugte bare normalt tape. Det hjalp så heller ikke. Jeg fik nogle røde pap skiver med til min gigabyte bundkort i sin tid, og så ville jeg ligge dem imellem bundkort og skruer, men ingen ting virkede. Satte så pap skiverne under bundkortet så de var mellem stand off'sne og imellem skruerne og bundkortet, men virkede heller ikke. Tog det derefter ud igen og lade det på min bord(Uden stand off'sne denne gang) og så gad den ikke starte heller. puttede stand off'sne på igen og den gad.
har prøvet med onboard og Nvidia GT 8600 både VGA og DVI. Har også prøvet at clear BIOS men uden held 😩
Nogle der har nogle tricks til hvad det kan være og hvad jeg kan gøre?
Kan ikke helt huske specs på pcen.