Har siddet og rodet lidt med mine 580'ere, og er egentlig ret imponeret over hvor kolde de er! Har dem kørende på 930MHz core med 1138mV og temps er 28 idle, 49-51 load i Kombustor!
Skal lige siges, at jeg kun har en triple radiator til at køle 2 stk. 580 SuperClocked, OC'ed 980X og et Classified bundkort 🙂
Jeg blev i hvert fald overrasket! Der er masser af OC potentiale tilbage jo 🙂
#5 V-Sync gør, at din computer kun spytter det maksimale antal frames ud din skærm kan klare. Eksempelvis vil en 60hz skærm med v-sync køre med 60 fps, på den måde undgår man det der kaldes tearing. Så det er fint hvis du har en 120hz skærm 🙂
Men blev et Asus, så er første gang jeg har blandede mærker i computeren, men kan man jo ikke se med køleblokke og bagplader på så det går nok lige for den her gang 🤣
Men syntes stadig hd6990 og gtx590 ser lækkert ud, så kunne muligvis godt finde på at opgradere om et par måneder hvis det er noget at komme efter 😳
Vil dog først have fat i et biostar p67 hvis det var muligt 🤡
Okay, syntes godt nok også jeg har haft mit bøvl med Gigabyte og P67, havde nok valgt et Asus kort hvis jeg havde vist det fra starten. Men sådan er det jo, det køre helt fint derud af ved 4,8GHz og CPU'en stopper ved lige over 5,3GHz.
At sidde med 2x GTX 580 og tænke må at gå over i GTX 590 kan da kun være pga varme probz eller at man synes kabinettet er rodet med 2 kort 🙂 Jeg springer GTX 590 over. Temp mæssigt har mine GTX 580'ern det fin i load på omkring en 70*c og idle på 38*c.