Ja det er drejet 90 grader, så grafikkorten blæser luft op ad, og så er der 3 blæser i bunden som skulle lave overtryk, det skulle få grafikkorten til at larme mindre :D
Lækkert kabinet... Dog tænker jeg lidt... er det ikke noget bøvl når du har alle tilslutninger til at vende opad ?? Post lige et par billeder når det hele er monteret, og du har sat alle dine stik i.
#12 Det er lavet sådan, at der er et "cover" man piller af i toppen, og herunder sidder alle tilslutningerne, når man sætter coveret på igen, kommer alle ledninger til at stikke ud bagerst i toppen af kabi 🙂
#14 der er da ingen forskel på om ens ledninger hænger den ene el. den anden vej, i sidste ende kommer de ud stort set samme sted som på et alm. kabinet.
Tak for alle de positive kommentar, og skal se om jeg kan svare jer alle på jeres spørgsmål, men ellers skriver i bare lige det igen :D
færdig, ved godt det er rodet, men har ikke de rigtig kabler/ nogle var for korte til at jeg kunne lave det flot, men det kommer :D
her er det i sprøg til ang kabler, iden virker rigtig godt, men ved ikke hvad de tænkte på at lave en plade, det er den som er ved den røde cirkel, den skal jeg have taget af, så skal jeg sætte det skold på, så kommer kabler bare ud af bag enden
så fuldte der en plade med til SSD'er troed det var så jeg kunne sætte den ind i 5,25 plades, og bruge lang tid på det, så kigget jeg på bagsiden, altså der hvor man trækker kabler, der kan den side, det er ret smart :D
til sidste, så "moddet" jeg min H50, der sad en blæser i toppen, det satte jeg min H50 på, så nu er der 2 blæser på den, de blæser godt nok ned, det skal jeg ha lavet om så de blæser op, for blæser i bunden, blæser ind.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af martinbg d. 04-03-2011 22:20:56.