Hvordan forholder man sig hvis man er ejer af sådan et board, og gerne vil have det byttet til et uden fejl. Har selv et Asus P8P67 😐
Har hentet følgende oplysning:
ASUS er forpligtet til at levere den fineste kvalitet sammen med fremragende service til alle vores værdsatte kunder. Vi tilbyder gratis produkt udskiftning til alle bundkort brugere berørt af dette problem. Du kan kontakte ASUS direkte til en udskiftning af dit bundkort med et nyt eller tilsvarende produkt. Dit produkt garanti vil blive nulstillet og re-aktiveret på tidspunktet for udskiftningen.
Du kan også kontakte salgsstedet, hvor du har købt dit bundkort og returnere varen denne vej.
På ethvert tidspunkt, er du velkommen til at kontakte nedenstående. Der er anført ASUS hotlines for fuld service, information og bistand. Numre er tilgængelige i hver region, hvor ASUS produkter officielt bliver solgt.
Alle kunder, der allerede ejer et ASUS produkt, og er berørt af design fejlen -identificeret af Intel®, kan få det udskiftet gratis mellem den 01/03/2011 og 30/06/2011.
ASUS Hotline Danmark Telefon: 38 32 29 43 Mandag til Fredag fra kl. 09.00-17.00
ja du skal jo skrive eller ringe og høre der hvor du har købt bundkortet om de er klar til at bytte.. evt bede dem sende dig mail/ringe når de er klar. så du ikke sidder uden mobo. i længere tid..
Har selv kontaktet Komplet vedr. ombytning, og de sender en mail, når de er klar, selfølgelig uden omkostninger for mig. Det er et Asua P8P67 de luxe. Tror det er den bedste måde at gøre det på, da du så ikke behøver at undvære bundkort så længe.
Jeg kontaktede Føniks, som ikke vidste mere end jeg havde fundet ud af via ASUS. De regnede ikke med at få nye boards før April :'-( Til gengæld skulle der ikke være nogle problemer, jeg skal bare komme ind med mit P8P67 Pro - så får jeg et nyt uden probs :yes: (Sjovt nok var det meget vigtigt for dem at få driver CD'en med - det er ASUS ellers fløjtende ligeglade med 😀 )