Ombytning af Sandy Bridge

Bundkort / CPU d.  04. marts. 2011, skrevet af BoomeNator
Vist: 1015 gange.

BoomeNator
 
Superbruger
Tilføjet:
04-03-2011 21:18:40
Svar/Indlæg:
23/5
Hej.. 🙂

Hvordan forholder man sig hvis man er ejer af sådan et board, og
gerne vil have det byttet til et uden fejl. Har selv et Asus P8P67 😐

Har hentet følgende oplysning:

ASUS er forpligtet til at levere den fineste kvalitet sammen med fremragende service til alle vores værdsatte kunder. Vi tilbyder gratis produkt udskiftning til alle bundkort brugere berørt af dette problem. Du kan kontakte ASUS direkte til en udskiftning af dit bundkort med et nyt eller tilsvarende produkt. Dit produkt garanti vil blive nulstillet og re-aktiveret på tidspunktet for udskiftningen.

Du kan også kontakte salgsstedet, hvor du har købt dit bundkort og returnere varen denne vej.

På ethvert tidspunkt, er du velkommen til at kontakte nedenstående. Der er anført ASUS hotlines for fuld service, information og bistand. Numre er tilgængelige i hver region, hvor ASUS produkter officielt bliver solgt.

Alle kunder, der allerede ejer et ASUS produkt, og er berørt af design fejlen -identificeret af Intel®, kan få det udskiftet gratis mellem den 01/03/2011 og 30/06/2011.

ASUS Hotline Danmark Telefon: 38 32 29 43
Mandag til Fredag fra kl. 09.00-17.00

LINK hvorfra jeg har de oplysninger:
http://vip.asus.com/eservice/c...

Hvad er det hurtigste?
Gennem Asus eller fra den forhandler man har købt Motherboardet ?
Nogen der har gjort sin erfaring ?

/BoomeNator

Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-03-2011 21:23:22
Svar/Indlæg:
8762/174
Du skal sende bundkortet ind til den forhandler du har købt bundkortet ved undtagen hvis du har fået noget andet af vide af forhandleren.


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-03-2011 21:35:51
Svar/Indlæg:
7765/230
ja du skal jo skrive eller ringe og høre der hvor du har købt bundkortet om de er klar til at bytte.. evt bede dem sende dig mail/ringe når de er klar.
så du ikke sidder uden mobo. i længere tid..


bullerfnis
 
Superbruger
Tilføjet:
04-03-2011 22:12:31
Svar/Indlæg:
71/9
Har selv kontaktet Komplet vedr. ombytning, og de sender en mail, når de er klar, selfølgelig uden omkostninger for mig. Det er et Asua P8P67 de luxe.
Tror det er den bedste måde at gøre det på, da du så ikke behøver at undvære bundkort så længe.


CleanC
 
Superbruger
Tilføjet:
04-03-2011 22:39:46
Svar/Indlæg:
567/26
Jeg kontaktede Føniks, som ikke vidste mere end jeg havde fundet ud af via ASUS. De regnede ikke med at få nye boards før April :'-(
Til gengæld skulle der ikke være nogle problemer, jeg skal bare komme ind med mit P8P67 Pro - så får jeg et nyt uden probs :yes:
(Sjovt nok var det meget vigtigt for dem at få driver CD'en med - det er ASUS ellers fløjtende ligeglade med 😀 )


BoomeNator
 
Superbruger
Tilføjet:
09-03-2011 12:04:38
Svar/Indlæg:
23/5
Har kontaktet forhandler, men fik at vide jeg skulle ringe til Asus. 😕

Asus registrede bundkortet og fik at vide jeg kunne ringe tilbage om halvanden måned. Bare det ikke bliver noget tov-trækkeri i sådan en sag :no:

/BoomeNator



Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af BoomeNator d. 11-03-2011 16:35:18.