Elitebruger
Tilføjet:
05-03-2011 08:01:28
Svar/Indlæg:
576/62
Jeg ventede igår på at DHL skulle komme med en pakke til min datter. Da pakken (som altså har en anseelig værdi) stadig ikke er kommet, da hun kom hjem i eftermiddag, søger vi på pakkenummeret (da vi ved at den er ankommet og at budet har den med idag) som viser at pakken er afleveret kl 15,39 og signeret af C. olsen...hvad helvede...Ringer til DHL som fortæller at der er taget imod pakken. Nu har Cecilie ikke taget imod pakken, da hun slet ikke har været hjemme på det tidspunkt og jeg eller min kone har for fanden heller ikke. Damen fra DHL kunne ikke få fat i budet, så de næste dage står det lidt hen i det uvisse, hvor hendes pakke er henne... sjovt nok står hendes adresse og telefonnummer også på kvittering som ligger i pakken, men ingen har kontaktet os.
Vælger folk at indrømme at de har modtaget en pakke som ikke er deres, har modtager skrevet under på leveringen, som DHL påstår er fast procedure og sikkerhed, kan det så betegnes for falskneri, indrømmer chaufføren at han har afleveret til den forkerte eller har chaufføren måske selv stjålet pakken, løser det hele sig i næste uge eller skal vi ud i en politi anmeldelse, kommer sandheden frem eller vil chauffør og DHL påstå at jeg er fuld af løgn......det finder vi altsammen ud af i næste uge!!!!! god weekend.
.