Ja. Nu er vejret sku blevet godt! Så jeg fik lige lyst til at gå i selvsving med spraydåsen og få malet de ting, i min computer, som jeg har haft i tankerne, siden først i december, sidste år.
Kabinettet der skal males dele fra, er et Fractal Design Define R3. Og logisk nok, er det de ting der er/var hvide, der er bliver malet.
Dertil fik jeg byttet mig til et MSI GTX275 Lightning (du ved, dem med Twin Frozer køleren), for et par uger siden. Skjoldet derpå bliver også malet.
Dertil skal jeg lige have fundet ud af, om jeg skal have malet noget af skjoldet, på min PSU. Men nu må vi se, om det bliver for meget af det gode, eller om det kan gå an. Det bliver i hvert fald den sidste ting der bliver malet.
Grunden til jeg ville have det malet, er at jeg godt kunne tænke mig et gennemført 2-farvers tema i mit kabinet. Først ville jeg have haft det hvidt. Men det opgav jeg hurtigt, eftersom der ikke umiddelbart er nogle hvide bundkort på markedet. Derefter rødt, så det ville matche et ASUS Crosshair IV. Men så kom Sandy bridge jo ind i billedet. Men er simpelthen for nærrig til at give næsten 2500 for et bundkort med noget rødt på. Så derfor er valget nu faldet på metallic blå, da de fleste ASUS bundkort har blå køleprofiler og sockets.
'nuff said. Billeder (bliver løbende opdateret)
Her er de fleste dele ved at blive grundet. Der mangler lige 4 harddisk "skuffer", da de sidder og holder mine harddiske på plads endnu.
Mere kommer senere 🙂
Edit:
Her har de fået første lag blå lak 🙂 Det skal nok blive godt 😀
Edit 2:
Så blev der lige slebet lidt på skjoldet. Der var blevet for koldt, hvor jeg malede. Så den sidste omgang blå, havde lavet lidt klatter, og en enkelt løber. Men det bliver rettet imorgen.
Og så lige et spørgsmål; Der hvor jeg har slebet, kom jeg et enkelt sted, ned til plastikken. Bør jeg spraye lidt grunder på der igen? 🙂
Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af Shtennek d. 08-03-2011 20:42:59.