Jeg kender ikke så meget til #1 løsning. Men et alternativ i den pris klasse kunne være en PS3 (playstation 3) måske. Jeg har selv stået i samme situatision og der var løsningen en PS3. Ikke mange tænker over det, men en ps3 er faktisk en genial lille medie center også. Du kan streame musik, film og billeder fra din PC via internet (ps3 har internet til kabel og trådløs, så igen problem der). Men PS3 kan meget mere end bare det hvad film og musik angår. Som sagt kan den bruges som et godt lille media center. Jeg vil dog ikke lige til at skrive en hel novelle om hvad den kan nu.Men har det interesse så vil jeg da gerne i morgen skrive om hvad den kan. Hvis du kommer forbi Vejle er du da også velkommen til at kigge ind til mig så kan jeg give dig en personig demostratision. By the way PS3 med 320 GB harddisk kan fåes til små 2200 kr. og altså inden for dit bugget. En ting kan jeg sige dig i vært falld, jeg er hamrer glad for min PS3 som medie center. Det eneste jeg godt kunne tænke mig den kunne afspille var MKV filer. Og du forlanger Fuld-HD afspilning det klare den også. Men har det din interesse så sig til, så skal jeg nok lige skrive mere detaljeret om hvad den kan.