Apple frigiver iOS 4.3

Litteratur d.  10. marts. 2011, skrevet af Pizzadude
Vist: 1817 gange.

Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
10-03-2011 12:00:24
Svar/Indlæg:
5363/442
Ny version af styresystemet til iPhone, iPad og iPod.

Læs hele nyheden her: http://hwt.dk/newsdetails.aspx...
The_Dare_Devil
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-03-2011 14:24:49
Svar/Indlæg:
422/58
Så sidder jeg på Hwt på mit eget lille 3G hotspot! :)

iPhone 4 FTW ;D


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-03-2011 15:21:10
Svar/Indlæg:
3385/80
#1 Det har Android haft i mega lang tid...

De kan blive ved med at sende lige så mange opdatering ud de vil - Apple stinker stadig.


Gusse
 
Overclocker
Tilføjet:
10-03-2011 16:16:22
Svar/Indlæg:
9/2
Apple har også haft det før, sjovt nok fjernet i en opdatering, for at så vende tilbage nu. Fungerer nu fint, prøvede det igår.

Die_Happy, ok ?


jst
 
Superbruger
Tilføjet:
10-03-2011 17:41:28
Svar/Indlæg:
143/18
Die_Happy er bare kællinge sur over ikke at ha $$$ til en iPhone !!!


JF_Fredsgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-03-2011 17:54:05
Svar/Indlæg:
1000/101
#2
Sødt..

Dog en smule sørgeligt at du skal udtrykke din indre sorg på den måde :no:


ak4ever
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-03-2011 20:00:49
Svar/Indlæg:
462/22
Jeg syntes klart at det fedeste ved apple er deres evne til at sælge, og skabe deres egen skare af "rettroende" følgere. Og deres dertil hørende modsætninger. Ellers så er fx iPhone jo bare en telefon på lige linje med mange Android enheder.
Jeg syntes at det er dybt underholdende at flere apple tilhængere til stadighed benægter at der er en design fejl med antennen på iPhone 4, selvom Steve har været ude med den store undskyldning. Den evne til at gøre folk blinde over for sådanne MEGA fuckups er klart deres store force.

Derud over ser jeg bare Apple som et hvert andet firma, de poducerer ting og sælger dem. De er bare bedre end gennemsnittet til design og kvalitet derfor koster deres produkter $$.


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-03-2011 09:03:41
Svar/Indlæg:
3385/80
#4 Har en dejlig velfungerende Desire, og det ville da kun være et skridt ned af evolutionsstigen at købe en iFail ;)
Men mon ikke jeg har råd til en iFail, når jeg kan finde penge til et 13TB NAS? Skulle jeg nok mene ;)

#5 Ja, jeg er meget ked af at Apple eksisterer :) Det med indre sorg ramte du helt perfekt !


Morten-[TB]-
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-03-2011 09:22:34
Svar/Indlæg:
4310/364
#7 Jamen hvis man er til buggy interface og sløve swipes, så er sådan en Desire da vel vældig fin. 🙂

#6 Jeg har godt hørt det med antennen. Men jeg har endnu ikke opleevet at miste signal med min Iphone. Den virker hvergang, også på lars tyndskidsmark, hvor mine forrige telefoner måtte give op. Med selv samme abn.

#2 Det er nedern sagt. Det er jo stadig nice at Iphones har det nu også. Det bliver der jo ikke ændret så meget ved. Selvom Android har kørt med det længe.


JF_Fredsgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-03-2011 12:07:01
Svar/Indlæg:
1000/101
#6
Jeg har haft min iPhone 4 siden starten af september, og jeg har aldrig oplevet at jeg ikke har signal.
Ikke engang ombord på Mols-linien har jeg været under '2 streger' på Edge.
Det har været et problem i USA, fordi deres antenner i forvejen er så ringe. Men i Danmark har jeg ikke hørt om problemer ?

#7
Det må være trist at skulle hade et firma, af den simple grund at de scorer kasses på deres produkter, fordi folk føler de får mere for pengene.
Nu har jeg lige fået min MacBook Pro, og jeg tvivler på at jeg ville få samme brugerglæde ud af en lignende PC til 16.000..
Den ville muligvis kunne trække flere spil, men jeg ville ikke opleve samme brugerglæde som en Mac giver mig. Den virker bare til de ting jeg bruger den til. Photoshop, After Effects, Logic Pro, League of Legends eller Quake 3. Alting kører den bare smooth :)


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-03-2011 15:35:57
Svar/Indlæg:
4536/104
#2 enig.

har os haft muligheden på min wildfire siden jeg fik den.

Ikke at jeg benytter det, men meget smart at den kan benyttes som et hotspot hvis man for brug for det i fremtiden.. 😛


#11
las
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-03-2011 16:08:01
Svar/Indlæg:
2151/51
#9 Jo det sker nu osse i Danmark at iPhone4 mister signal, kommer an på udbyder osv, hvor god dækning der er.. Jeg oplevede det et par gange da jeg havde min.

Jeg ville personligt få meget mere ud af en PC til 16.000 så det er vel en smagssag. Quake 3 smooth? No way! 🤣

Jeg har nu ikke noget imod Apple som sådan, holder mig bare langt væk fra deres computere. Har selv haft både HTC Legend, iPhone 3GS og 4, men har nu en Desire HD, egentlig bare for at prøve lidt af hvert, det er alle gode telefoner på hver sin måde, har dog på intet tidspunkt fortrudt jeg fik min Desire HD.

#8 Nu har jeg ikke prøvet en alm. Desire men min Desire HD har bestemt ikke buggy interface eller sløve wipes? Det virker sgu ligeså godt som på iPhone.

Regner dog bestemt med at skulle prøve iPhone 5.

Det er da godt med lidt konkurrence, så det kommer vel kun brugerne til gavn. Multitasking for iPhone var da en milepæl f.eks. Men giver ikke meget for fanboys udmeldinger der kun har haft det ene mærke.

At iPhone er dyrere er vist ikke helt rigtigt.. En high end Android koster da det samme..


KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
11-03-2011 20:16:19
Svar/Indlæg:
4295/306
Utroligt alle snakker om Desire og iPhone når nu det eneste der VIREKLIG virker er BlackBerry. 😛

Har haft BlackBerry i mange år og har fået en iPhone 4 nu gennem arbejde og intet hamler op med en BB. E-mail, kalender osv osv - det der virkelig betyder noget for produktivitet og ikke bare bling-bling.

http://us.blackberry.com/smart...

BlackBerry Torch... for satan den er for lækker!!! (havde en i nallerne forleden)


Illgor
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-03-2011 20:20:58
Svar/Indlæg:
512/68
Nice med opdatering til iphone. Det er virkelig et plus apple har i forhold til android (eller nok nærmere producenterne at android telefoner). Feks så får man først 2.3 efter sommer fordi der kommer nye mobiler med 2.3 nu - det holder ikke.

Jeg har nu også både prøvet Iphone 4 og HTC desire. Er nu endt med at bruge min desire, men der er da flere ting som iphone gør bedre. Feks syntes jeg at den har en imponerende batteritid ift desire når man samtidig tænker på at skærmen på iphone overgør desiren. Vil også sige at alt andet lige så kan apple da lave design der falder i øjnene. Dog er iphone 4 en smule for kantet til min smag og jeg har også haft antenneproblemmer med den her i dk (har nu sat cover på så er der ingen probs).
Valget er faldet på min desire fordi den simpelhen er mere alsidig. Der er millioner indstillinger, utallige custom roms hvis man tager næste skridt. Der er flere ting i interfacet som jeg ikke kunne undvære da jeg var på iphonen, men iphone har til gengæld et ret simpelt interface der er lige til.
Det simple tiltaler mange folk som måske ikke udnytter telefonens potentielle - hvilket man så kan undre sig over de har en smartphone.

Android marked er dog også stadig temmelig langt bagud når vi feks snakket spil. Ved godt at det nok skal komme, men alligevel.

Alt i alt synes jeg der er pro og cons ved begge telefoner. Jeg bliver dog aldrig en rigtig apple man grundet deres (efter min mening) latterlige mening om at itunes er den eneste vej frem. Egne stik mm.
En standartisering er vejen frem - ikke forskellighed blot for at tjene ekstra penge.

Til android folk - prøv custom rom - det er virkelig fun stuff af prøve... 😉



JF_Fredsgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2011 18:00:32
Svar/Indlæg:
1000/101
#11
Jeg har Telmore (TDC's netværk), og har ikke oplevet at jeg har mistet signal endnu.

Det er nok en smagssag hvad man får mest ud af.
Men du finder ikke en PC med en touchpad der bare er halvt så fed som den på en MacBook Pro.
Den er stor, og virker perfekt. Specielt i samarbejde med JiTouch (http://www.jitouch.com/index.p... )

Og jo, den kører faktisk Quake 3 smooth :P
Hvilket den også gør med StarCraft 2 og Modern Warfare :)


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2011 18:07:35
Svar/Indlæg:
2823/238
Jeg har selv haft iPhone 3G -3GS - HTC Desire - Sony X10 - iPhone 4, i denne rækkefølge...

HTC desire, er en rigtig god telefon, men der var bare nogle ting som jeg ikke kunne lide, lidt for mange valgmuligheder, problemer med batteri levetiden, skærmen som var svær at beherske, det samme med X10 mht. batteri og skærm...

Iphone 4 leverer bare det jeg vil have. HTC Hero er nok den telefon der nærmer sig mest imo.

Denne opdatering er da fin nok, ikke det helt store nye, men det med hotspot skal nok komme til sin ret hvis man overvejer en iPad, så kan man jo bare vælge en Wifi model og sparer de 800-1000kr en tilsvarende 3G model koster...

Har testet hastigheden på en macbook air tilsluttet iPhonen´s hotspot og den fik omkring 2.5Mb og en "ok" surf hastighed til alm. brug...