Overclocker
Tilføjet:
11-03-2011 18:10:07
Svar/Indlæg:
24/6
Efter jeg invisterede i Logitech G110 har min tid ved computeren ikke været brugt på andet end at bande svovle og skælde ud.
Jeg havde problemer med at computeren ikke ville boote når tastaturet sad i. Jeg var så inde i bios og kigge på boot orden og satte den til kun Hard Disk og CD-Rom. Det ændrede ingenting. Efter at have søgt på nettet og hentet lidt hjælp her fra fandt jeg ud af at jeg skulle ændre usb fra "full speed" til High/Low speed for at boote computeren.
Men kort tid efter dette opdagede jeg nye uforudsete problemer. Lige pludselig blinker lyset i tastaturet (som om det slukker et kort sekund) og hvis jeg har trykket på en knap mens dette sker så fortsætter tasten en lille stykke tid efter. Hvorefter alt bliver normalt.
eksempel: jeg taster 1 og tastaturet skriver 111111111
Så vidt jeg har kunne læse mig til er jeg ikke den eneste der oplever denne fejl. Og af hvad jeg har læst skulle det være fordi usb stikket ikke giver nok strøm til tastaturet. Det skal lige siges at jeg har usb 2.0 porte og det eneste andet der er forbundet i en usb port på nuværende tidspunkt er Steelseries Xai gaming mouse.
Så inden jeg afleverer det tilbage og får mine penge igen ville jeg lige høre om alt dette vil ændre sig når jeg får en ny computer i løbet af marts med usb 3.0 eller om jeg virkelig skal tage tastaturet ned og brokke mig over dette. Eller om der er en anden eller helt tredje forklaring på problemet?
Mvh
Christian