Ja det er jeg, men er i tvivl om div tegn som @, &, % og - skal bruges og ind imellem er der også stort mellerum med bogstaverne.. så jeg er også i tvivl om der skal være mellemrum imellem dem
Moderator
Tilføjet: 15-03-2011 10:01:21
Svar/Indlæg:
5039/109
Det er nogle gange helt umuligt for mig at tyde de der. Kan være super svært at se forskel på: p og P, 0 og O, z og Z, x og X, når det står som bølgende tekst med streger ind over.
Har fundet fejlen. lidt sygt at deres hjemmeside og deres program ikke følges ad.. på hjemmesiden hvor fra jeg ville lave en ny bruger er Sjakalen ledig, men i Steam programmet er det optaget 😲 så er det godt jeg stadig har _Sjakalen men var bare for sjovt at jeg lige tjekket om det var blevet ledigt.. jo sjover at ha et rent nick Sjakalen ❤ da jeg var inde for at hente steam.. har ikke haft det på i flere år
Ja man sidder fandeme og river sig selv i det hår man snart ikke har mere af. når man har prøvet sådan en 5-10 gange så er det man er lige ved at smide PC'en ud gemmen vinduet.. ved ikke med jer andre? men jeg bliver totalt pist i skallen af det