ovenstående links er til driverne til denne pc model... MEN.,. har kun fået Audio delen og netværks kortet til at funke.. dvs intet internet på endnu da den køre med noget telenor usb internet,, Og der kan den ikke få signal til min trådløse internet,,, MEN finder gerne andre usb sticks....
Så tænker jo at alle drivers skal installeres men bare svært når de ikke virker,,, f.eks Intel Chipset Support for Microsoft Windows.. efter den pakker ud og installere så siger den "Error executing The specified program"
så er man jo lige vidt.... ..... ser så nu mens jeg skriver dette at der er en ældre version. at prøve.. men tyder sgu da til at det er noget lort alt sammen ^^ Skal siges computeren ikke kørte optimalt før jeg lavede fresh install..
men tjaa.. nogle som har erfaringer med gammelt lort ?? haha :)
Evt en som har helt styr på drivers der kan skrive hvilke der helt 100% skal til for at få min pc til at virke ordentligt. Er jo en masse til f.eks grafik delen. selvom det er integreret i bundkortet,,, hmm,., Men bare skidt at den eneste Chipset driver ikke virker,,, dvs tjekker den ældre version lige straks.. men.... DOH...
ups. :) var Windows XP Pro. Men nu er jeg ved at prøve windows 7 ultimate, får at se om jeg kan få liv i det trådløse netværk. mit eget direkte kabel virker fint på den.. men der skal sidde en usb telenor internet ting i.. well. tænker bare. andre drivere til windows 7 så måske det kan trickes den vej igennem :)