Hader DHL

Hyggehjørnet d.  15. marts. 2011, skrevet af Pvt.P.Nutz
Vist: 1407 gange.

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2011 17:30:25
Svar/Indlæg:
5224/222
Bestilte ram hos memoryc i fredags... valgte express med DHL så jeg kunne have dem hurtigt.
Ved betaling så kommer der info om at hvis jeg angiver en anden leveringsadresse end min hjemmeadr. så vil det betyde forsinkelser. Skidt pyt tænker jeg og fortsætter... i værste fald ville jeg have dem i dag.

Ringer til DHL tidligt mandag morgen og fortæller dem at de gerne må aflevere på mit arbdejde i stedet for at køre forgæves. Det kan de ikke, men de vil være på mit arbejde i dag.

Ringer for sikkerhedsskyld i morges til dem og hun siger "det var godt du ringede fordi her står der intet om det" - som om det er ok at de kludrer i det. Ringer igen ved 12 tiden og en ny medarbejder fortæller at der er mere kluder. Bliver så ringet op og lovet at de er der inden kl. 16.

Ringer for sidste gang til dem 15:50 og får at vide at der står at de skal afleveres i morgen... omfg :no: ALDRIG IGEN DHL

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Pvt.P.Nutz d. 15-03-2011 17:35:58.
Elitesoldaten

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2011 17:44:21
Svar/Indlæg:
2038/121
Jeg venter på en "eyefinity" adapter som skulle være kommet i dag med GLS ☹ Men ak.. det bliver nok først imorgen, øv!

Træls at kun 2 af 3 skærme virker

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Elitesoldaten d. 15-03-2011 17:44:42.

Symbol

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2011 17:49:06
Svar/Indlæg:
576/62

Føler med dig...har lige haft en yderst træls oplevelse med DHL og har bestemt benyttet dem for sidste gang.

Min oplevelse:
http://hwt.dk/forumthread.aspx...

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2011 17:51:31
Svar/Indlæg:
5224/222
#2 Husk at give dem en tur på trustpiloten... man får det lidt bedre bagefter

Riis

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2011 18:06:21
Svar/Indlæg:
4657/53
#0 Jeg kan heller ikke lide DHL eller GLS.

Men du beder selv om at det skal gå galt.
De firma flytter millioner af pakker om dagen. og bare det og finde din pakke og skifte adr. på den vil være som så og finde en nål i en høstak.

Hvis du havde skrevet den rigtige adr. til og starte med havde du fået pakken.

Det er mig en gåde at DHL vil ændre adr på din pakke.

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2011 18:10:50
Svar/Indlæg:
5224/222
#4 Hvad mener du? Det er helt normal procedure at bestille genlevering på en anden adresse... de opfordrer enda til at få pakker leveret på arbejdspladsen. De var aldrig nogensinde på min hjemmeadresse om mandagen selvom det står noteret således på deres sporingsside.

Riis

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2011 18:43:55
Svar/Indlæg:
4657/53
#5 Du skriver ikke noget om at det er til genlevering i #0.

Men jeg mener stadig at hvis du havde skrevet din adr. på dit arbejde til og starte med.
Da du jo godt ved du vil være der i dag timerne og der ingen er hjemme til og modtage.

Så fjerner du en mulighed for at nogen laver lort og det går i kage.

Jeg ved godt det er DHL eller hvilken som helst postvæsen der er skyld i at det går galt, men man ved også på forhånd hvilket kvalitet og hvilken tåber der er ansat sådan nogle steder.
Så for og fjerne så mange muligheder for at det ikke skal gå galt, skal man lige tænke over hvad man skriver.

Jeg har da selv lige kæmpet med pest.dk om og få sendt en pakke. Det tog kun 3 forsøg.
Men sådan er det, når man ikke betaler en fornuftig løn. Så får man bunden.

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2011 19:17:18
Svar/Indlæg:
5224/222
#6 Prøv at læse #0...
"Ved betaling så kommer der info om at hvis jeg angiver en anden leveringsadresse end min hjemmeadr. så vil det betyde forsinkelser. Skidt pyt tænker jeg og fortsætter... i værste fald ville jeg have dem i dag."

De var sku flinke nok dem jeg talte med i dag, men du kunne bare ikke udrette noget... som du siger det er bunden

gaming-king

Superbruger
Tilføjet:
15-03-2011 22:34:10
Svar/Indlæg:
1001/5
TNT og DPD er dem jeg har bedst erfaring med. De har altid kunne gøre mig glad.